Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Blade
Bruger
Oprettet: 05-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 127
|
Emne: Pixel Fejl Samsung 40" Sendt: 12-April-2006 kl. 09:16 |
Hejsa... Har lige modtaget mit nye Samsung LE-40M61B
Og har allerede fundet den første dårlige pixel... den sidder ude i højre side rimelig højt... så den er ikke så generende.. Men er det hvad man kan forvente??
Og hvordan er garantien fra Samsungs side af??
Kan i iøvrigt anbefale et godt component kabel til brug mellem dvd og dette tv??
Mvh
Jacob
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Kjeldbjerg
Super bruger
Oprettet: 11-Februar-2004
Sted: Middelfart, DK
Status: Offline
Point: 257
|
Sendt: 12-April-2006 kl. 09:29 |
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Tsunde
Guld medlem
Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 597
|
Sendt: 12-April-2006 kl. 11:51 |
Ring til Samsung support, de er sgu flink nok, og man kommer hurtigt igennem til dem.....
|
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Wester
Guld medlem
Oprettet: 22-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 542
|
Sendt: 12-April-2006 kl. 12:25 |
Lad høre, hvad svar Samsung giver. Mange er interesseret i pixelgarantier, eller mangel på samme, på tværs af fabrikater
|
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Blade
Bruger
Oprettet: 05-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 127
|
Sendt: 23-Maj-2006 kl. 13:16 |
Hejsa. Efter lidt dansen frem og tilbage om hvem der lige skulle stå for garantirep. så llykkedes det faktisk at få udbyttet hele lcd skærmen i fjernsynet så det står perfekt uden pixelfejl nu. Så rent garanti mæssigt var der ingen problemer.
*Dog var der lang behandlingstid hos Samsungs garanti reperatør.
Mvh
Wester skrev:
Lad høre, hvad svar Samsung giver. Mange er interesseret i pixelgarantier, eller mangel på samme, på tværs af fabrikater |
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
mgmg
Guld medlem
Oprettet: 18-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 1066
|
Sendt: 23-Maj-2006 kl. 15:41 |
Godt gået, Samsung.
Er det et DK tv?
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Tsunde
Guld medlem
Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 597
|
Sendt: 23-Maj-2006 kl. 16:04 |
Blade, var det hos Elektronik Centeret eller?
|
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Blade
Bruger
Oprettet: 05-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 127
|
Sendt: 23-Maj-2006 kl. 16:07 |
ja.
mgmg skrev:
Godt gået, Samsung.
Er det et DK tv? |
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Blade
Bruger
Oprettet: 05-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 127
|
Sendt: 23-Maj-2006 kl. 16:08 |
Ja det var Elektronik Centret.. Og de var altså ikke lige de hurtigste. Og de kunne godt arrangere nogle ting lidt bedre i organisationen mener jeg.
Tsunde skrev:
Blade, var det hos Elektronik Centeret eller? |
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
psychotic
Bruger
Oprettet: 08-April-2006
Status: Offline
Point: 166
|
Sendt: 23-Maj-2006 kl. 19:08 |
Du skal være glad for at det ikke var strax service som samsung også benytter sig af, der blev mit første m61 med 4 pixelfejl sendt ind, og de var ikke i stand til at se en eneste af dem og det tog 4 uger og det lykkedes for dem at lave store dybe ridser i det.
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |