|
Pixel fejl |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Januar-2015 kl. 23:18 |
Hej
Jeg har tænk mig at købe Sony 50W805B enten her eller her Men hvordan er det med pixel fejl idag... Vil jo gerne have at der er 0 pixels fejls garanti. Syntes ikke jeg kan finde noget om det på det pågældende TV
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der nogen fabrikater der har en sådan garanti.? Det tror jeg ikke. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Jeg har for nogle år siden SET at der blev skrevet 0 pixel garanti på nogle produkter
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
Ja, men eftersom der i dag typisk er mindst 4 gange så mange pixels på en skærm så vil chancen for (en næsten usynlig) pixelfejl være større. Og da langt de fleste købere fokuserer på prisen, er der ikke råd til at give pixelgaranti.
Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Kan så fortælle at Føtex giver 100% pixelgaranti.
Edit: Gælder i 2 år for alle TV købt i januar 2015. Redigeret af Kampus - 17-Januar-2015 kl. 09:20 |
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2074 |
Det gør Bilka også. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Begge er jo Dansk Supermarked
|
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Har kæmpet for 0.pixelfejl i lang tid, bytte produkter pga. Pixelfejl,
En aften med åben teresse dør så havde jeg torden fluer i 2 tv som fylder mere end en pixel hverm, det fik mig faktisk til at være ligeglad, køber nu ikke monsterdyre tv mere, pga. De alle har fejl. Hvis det irritere dig så køb et 4k tv, du finder aldrig de døde pixels på sådan en 48" 4k |
|
![]() |
|
SCR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-December-2012 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 82 |
Hvis du kigger på W8 serien, hvorfor køber du så ikke KDL50W828 i et Sony Center? de har 100% pixel garanti og har pt KDL50W828 til 6.499,- og så er den bedre end 805'eren...
|
|
![]() |
|
Skal selv hente TV i SONY Centeret, og er de ikke noget med, at Tv's ikke må ligge ned under transporten. Kender ikke nogen med en stor vogn jeg kan låne. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det er da at anbefale at det ikke er en liggende transport, for at formindske den dynamiske påvirkning på Panelet. Jo større panel jo mere udsat. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |