recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pixel fejl
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPixel fejl

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jacobi1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-August-2006
Status: Offline
Point: 93
Direkte link til dette indlæg Emne: Pixel fejl
    Sendt: 14-Maj-2007 kl. 18:11

Hej

Jeg har købt et 17" lcd-tv m/dvd af mærket Vision tech. Det er et tv man kan bestille med sin campingvogn, da det passer med de mål man har lavet til tvét i en campingvogn. Det kommer fra korea, men importeres af et firma der hedder visiontech.

Men problemet er at der er 4 små pixelfejl og jeg vil gerne høre andre om hvor mange pixelfejl jeg skal leve med, eller om jeg overhovedet skal leve med nogen? Det er et samsung panel der sidder i det.

Et andet spørgsmål er at jeg har fået ét byttet pga. pixelfejl, hvor der var DVI tilslutning i, men det nye jeg har fået er der VGA tilslutning og ikke DVI. De siger at det er samme tv, men jeg tror at de har givet mig et tv fra en tidligere produktion og jeg vil selvfølgelig ikke have et der er ældre end det første jeg havde, men hvis det er nyere så er det jo kun dejligt. Men problemet er at jeg ikke kan se hvilket af de 2 tv der er nyest Hvad er bedst, VGA eller DVI??? Og hvad kan jeg se efter for at se hvilket er ældst??

Mvh.

Tom

Redigeret af jacobi1 - 14-Maj-2007 kl. 22:37
Mvh.

jacobi
Til top
jacobi1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-August-2006
Point: 93
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2007 kl. 08:56
Er der slet ingen der har et bud på mit problem !!!
Mvh.

jacobi
Til top
dikki Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-April-2007
Sted: Denmark
Point: 249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2007 kl. 09:14
DVI er bedst og du bør få det byttet med så mange pixelfejl.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu