|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() Sendt: 26-August-2005 kl. 18:56 |
|
Hej Er der nogle som ved hvad "Pixel Plus Link" er for en funktion ? • Picture enhancement: Progressive Scan, Pixelplus link |
||
![]() |
||
johnlindgreen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Oktober-2004 Status: Offline Point: 459 |
![]() |
|
Hvor har du det fra? Nå, Pixel Plus lyder jo som Philips' billed forbedrings system. Mon ikke det har noget med det at gøre?! Hvad "link" så betyder er lidt uklart. Men jeg søgte lidt og fandt dette. Er det denne maskine du kigger på og har du i så fald dit udtryk fra en online forhandler? I dette link står der noget om at den har Pixel Plus billed forbedring, som deres første produkt udenfor TV linien. Men mit tysk er desværre lidt rustent, så jeg kan ikke lige se at de omtaler det som en link feature. Jeg håber du kan bruge det til noget. |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
DEt er et spændene link du har fundet der, som beskriver den nye dvdr9000 model. Desværre står der også hvad prisen bliver... Det ser ud som om de mindre modeller også får picture enhancement "Pixel plus". Men kræver det et specielt tv ? |
||
![]() |
||
johnlindgreen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Oktober-2004 Status: Offline Point: 459 |
![]() |
|
Ja, umiddelbart ville jeg jo forvente at det bare var billedforbedring, som andre recordere også har (bortset fra at dette er det samme som Philips anvender på TV). Men så kommer man jo lidt i tvivl med dit spørgsmål ang. Pixelplus link. Er det noget specielt til TV'et eller hvad? Vi må måske vente på flere detaljer. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |