|
|
Besvar ![]() |
Side <1 30313233> |
Forfatter | |
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Jeg er helt sikker på at det er DVB-T signalet jeg modtager, da det er HE-AAC lyd, ikke AC3, som det ville være hvis jeg fik signalet fra min DVB-S2 tuner
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Ville i går se Håndbold på DR HD. Efter 5 min. pixelerede det, så du har ret Torben9440, problemet er ikke løst
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|
![]() |
|
gensplejs ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 557 |
![]() |
Jeg testede med mit gamle media center i omkring 30 min igår.
0 pixeleringer... eller well 1-2 gange men det varede under 1 sec. Måske kun fikset for nogle kort... hmmmm alt måske noget UVD1 vs 2 eller noget i den stil? |
|
![]() |
|
KimBOlesen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Hej
Fik smidt 10.12 på i morges, og det virker med max 1sek flimmer/blink i billed ved skift til DR HD (HD-5xxx kort). Kigger lige efter driver til den bærbare nu, og sørme om 11.1 er ude :-)
Hilsen Kim
|
|
![]() |
|
![]() |
Har lige hentet 11.1, men kan ikke teste nu, da Bonderøven huserer på DR2 (de kører på hver sin MUX)
Prøver i morgen
|
|
|
![]() |
|
torben9440 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
11.1 dur heller ikke her. Har HD3200 mon større problemer end de dyrere versioner ? |
|
![]() |
|
gensplejs ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 557 |
![]() |
pas... har et 4350 eller noget i den stil i mit gamle media center. Det virker fint.
Men nu har jeg så skiftet til intel og det gamle media center er endt som børne pc.... |
|
![]() |
|
KimBOlesen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Hej
Har nu brugt 11.1 driveren med HD5450 kortet en uges tid.... og, typisk ATI AMD med løsning af et problem og indførelse af 3 nye.
Har ikke pixel fejl mere når jeg zapper til HD kanal, men en gang imellem er der problemer på optaget film fra DR-HD. Men som skrevet typisk ATI AMD, så er der lige nogle nye problemer.
1: catalyst control center dukker aldrig frem når man forsøger at åbne det. cpu kører max i 30sek og processen lukker ned.
2: Lyd via HDMI er næsten aldrig til stede når man tænder mediacenter, kun efter at fjerne kabler og montere igen er der lyd på.
3: skiftede i sin tid væk fra ARCSOFT som player til POWERDVD, fordi den lavede nogle periodiske mikro hakken i bluray film, det har ATI så lykkedes med at tilføre på POWERDVD også.
|
|
![]() |
|
torben9440 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Jeg har ikke nogle af de "nye" fejl. Men jeg har til gengæld stadig kraftig pixelering på DR-HD.
|
|
![]() |
|
Stub ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() |
Jeg kan se at version 11.5 er ude. Er der nogen der har prøvet den? |
|
![]() |
|
Stub ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() |
Jeg har lige klippet Release notes ind her - det ser godt ud synes jeg: Resolved Issues for the Windows 7 Operating System
Resolved Issues for the Windows XP Operating System
Known issues under the Windows 7 operating system
|
|
![]() |
|
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1263 |
![]() |
Jeg kan ikke se at de har adresseret problemet med pixelering nogen steder?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 30313233> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |