|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dkwolf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
![]() Sendt: 03-Februar-2010 kl. 21:23 |
Hey folkens
Har lige fået mit Viaccess CAM ind af døren i dag og har et lidt mystisk problem. Jeg får en pixelering på H.264 HD kanalerne hvert ca. 10-15 sek - men kun på de krypterede kanaler jeg har, DR HD står super godt og ikke noget galt der. Der er heller ikke noget galt på de krypterede MPEG2 kanaler jeg har. Min signal styrke ligger på 85%+ og signal kvalitet på 97%+ Kortet er et Terratec Cinergy C PCI og kører Vista x64 med det normale Terratec Home Cinema program. Jeg frygter lidt at det kan være det CAM jeg har købt, men kan den slags overhovedet forekomme? CAM'et er et Maximum Viaccess fra AV-connection (http://www.av-connection.dk/?PGr=1701&ML=501) Håber lidt at nogen har en god ide. |
|
Thomas
Samsumg LE-40R87 40" Samsung 3126 HD HDD recorder (med 500Gb HDD mod) Sony BDP-S550 Blu-Ray Sony DG820 receiver 5.1 Gale Junior højtaler system |
|
![]() |
|
dkwolf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
![]() |
hmm det her problem er meget underligt. Har nu prøvet DVBViewer og det ser ud som om at det virker bedre, men har stadigvæk lidt pixelering på H.264 kanalerne der er kodet - DR HD står stadigvæk perfekt.
Nogen der har en ide? |
|
Thomas
Samsumg LE-40R87 40" Samsung 3126 HD HDD recorder (med 500Gb HDD mod) Sony BDP-S550 Blu-Ray Sony DG820 receiver 5.1 Gale Junior højtaler system |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |