|
Pixelering på nyt mediecenter |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Nichof ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
@ jespermart: Jo-jo, men det var ikke lige hensigten med denne konfiguration. Mit gamle kort er passivt kølet, men afgiver en hel del varme til kabinettet så kabinetsblæser er nødvendig. Min tanke var at sætte et helt passivt kølet system op i et Streacom FC-9 eller FC-5 kabinet og den mulighed bliver jo besværliggjort ned at skulle bruge et grafikkort.
@ Jesper Keller: Ja, det kan jeg kun være enig med dig i. På papiret ser Ivybridge jo nærmest ud til at være født til mediecenter.... Virkeligheden er en lidt anden. @klinge: Når jeg kikker på sidste side i bebug skærmen kan jeg se at min framerate laver ganske kortvarige skift, nærmest et blink og dette falder sammen med pixelering i den øverste del af skærmen. Det skulle angivelig være fordi der skiftes mellem interlaced og progressive scan. Mvh. Niels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |