|
Pixelfejl på PS64E8005 - elektronikforsikring |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
Kristian1204
Super bruger Oprettet: 18-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 274 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg håber bestemt også at jeg kan få skiftet panelet. Jeg vil meget nødig skifte det på nuværende tidspunkt. Jeg har ikke kigget efter nyt tv siden jeg fik det og det er muligt at der er sket en del siden. Men min plasma-oplevelse har jeg svært ved at få tænker jeg :) Så hellere se om ikke det kan holde nogle år endnu og så er OLED måske svaret på mine sarte øjne :) |
|
bleze
Super bruger Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, du finder ikke et bedre billede i den størrelse end (PS63C, PS64E/F). Så jeg ville helt klart også gå efter at få et nyt panel på dette tidspunkt.
Jeg håber selv mit overlever til man kan få et større OLED til menneske penge :)
|
|
LG OLED83C1, LG OLED65B6V, Samsung PS63C7705, Pioneer KURO KRL-37V, Integra DRX-R1 7.0.4 setup, Synology DS1821+, 4 x KODI Mediacenter (nVidia Shield), Sonos med 6 zoner
|
|
Kristian1204
Super bruger Oprettet: 18-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 274 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så er det snart lige op over :)
Mit elskede tv bliver hentet i dag ml. 13 og 18 :) |
|
ClausJ
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tør man spørge hvilket forsikringsselskab, og hvilken reparatør, der er på banen ? |
|
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
|
Kristian1204
Funktioner
Tak(0)
|
Det er Topdanmark/Danske Forsikring.
Jeg er blevet kontaktet af Elektronik Centeret i Skovlunde. Jeg skal nok skrive udfaldet og forløbet til inspiration til andre :) |
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sjovt, har lige fået hentet mit 55ES8005, dog ServiceBroker som står for reparationen. Det var pga pixels fejl. Har fået det godkendt som fejl og får panelet skiftet.
Hvis jeg er heldig får jeg det tilbage i slutningen af næste uge, jeg gik nemlig med samme tanker om det ville blive kasseret. Men nej, så det er godt nok. Har også i mail fået at vide, at jeg får 3 måneders fuld garanti på det nye panel, ellers er det igennem reklamation igen. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
Kristian1204
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg prøver at være tålmodig og rummelig og ikke al for gnaven i det daglige... Det kan gå galt for os alle til tider... ikke desto mindre, så er jeg allerede lidt træt :(
Aftalte med ovennævnte servicefirma, et afhentningsvindue mellem 13-18 (det vil sige, der var ikke noget at aftale, for det kunne ikke ændres. Fair nok) Jeg har børn der skal hentes mv. så vi aftalte at de skulle ringe en time før, så jeg lige kunne nå hjem hvis jeg nu lige stod i SFO f. eks. Telefonen ringer ganske fint kl. 12... "er du hjemme, for jeg holder udenfor".... Så jeg måtte jo smide hvad jeg havde i hænderne og ræse hjem fra Kbh. Havde desværre ikke mulighed for at arbejde hjemme. Jeg spurgte om han ville køre et andet sted hen først, hvis det kunne hjælpe men han ville vente. Jeg oplyste, at jeg ville være hjemme ca. 12:30 og at jeg jo, som aftalt med firmaet, lige skulle have en hånd, da tv´et stadig hænger på væggen og det har den størrelse som det har. Det var aftalt med på forhånd da de ikke ville sende 2 mand til jobbet. 5 min. før jeg ankommer hjemme bliver jeg ringet op af chaufføren som oplyser, at han ikke havde fået at vide, at det var 64" og at han derfor ikke kunne tage det med i dag. Han bad mig om at ringe ind og bestille en ny tid... Han var høflig, det er ikke det og jeg blev da også ringet op af en meget overskudsagtig dame kort efter, som jo lige skulle booke en ny tid... Hun kunne godt høre at jeg ikke var helt begejstret og beklagede. Suk... |
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan går det i din sag?
Har lige fået mit retur med et nyt panel. Tidsmæssigt kan jeg ikke klage, 8 dage har det taget i alt. |
|
|
Kristian1204
Funktioner
Tak(0)
|
Det bliver hentet i næste uge :) Håber også de skifter panelet. |
|
Jonas Baadsgaard
Super bruger Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fedt at se at elektronik forsikring nogle gange godt kan svare sig på dyrere produkter..
|
|
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|
ClausJ
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du forveksler nok forsikringsselskabernes elektronikdækning med forhandlernes ekstra forsikringer. I min optik er forhandlernes særskilte forsikringer alt for dyre - du er meget bedre stillet med forsikringsselskabernes, som dækker al elektronik op til det er 4 år. De koster ikke meget mere end forhandlernes, og er ikke begrænsede til det enkelte apparat. |
|
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
|
JordanDK
Funktioner
Tak(0)
|
Nu fik jeg sat det til, det nye panel hr også en enkelt sort pixel i alle farver.
Det er selvfølgelig oppe i toppen, som i det gamle. Der hvor alle lyse farver er, havde det været i bunden, havde jeg nok været ligeglad. Vil prøve høre om de også dækker dette. |
|
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |