|
placering af antenneforstærker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aouer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2010 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 406 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Marts-2013 kl. 18:31 |
Hej
Jeg har en kammerat der skal have monteret en antenne forstærker, da han har fået 2 tv mere og billedet er blevet dårligere på 1. sal Billedet er stadigvæk fint i stuen, og køkkenet. Der er kun ført et kabel op til 1. sal, og det bliver fordelt på loftet og ud til 3 værelser. Så vil det være muligt at placere antenneforstærkeren på loftet, og dermed få et bedre billede på de 3 værelser.? Det bliver en af de her forstærker: Eller er der andre muligheder? MVH Aouer |
|
[URL=http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=104074&PN=1&title=mrnielsen-hjemmebio-nu-med-jvc-x-30
Mit link |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kabel der er ført op på loftet, er signaler OK der før fordeling, er det ja, så er det der den skal placeres. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
aouer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2010 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 406 |
Ja
I soveværelset er der ok signal, men ikke på de 2 nye værelser. Hvad for en antenne forstærker skal jeg vælge?
|
|
[URL=http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=104074&PN=1&title=mrnielsen-hjemmebio-nu-med-jvc-x-30
Mit link |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Jeg vil placere forstærkeren der hvor kablet starter i stuen etagen.
På den måde er der mindst mulig støj der bliver forstærket. Har ikke så meget forstand på kabel tv. Men denne forstærker er nem at montere og funker fint. Den sætter man bare ovenpå det eksisterende udtag.
Redigeret af Mufti - 24-Marts-2013 kl. 19:19 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |