recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Placering af projektor uden lensshift
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Placering af projektor uden lensshift

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tunfisken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-September-2007
Status: Offline
Point: 561
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tunfisken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Placering af projektor uden lensshift
    Sendt: 11-September-2012 kl. 23:01
Hej drenge

Jeg har et spørgsmål fra en ven som har købt en benqw700, nu har jeg luret på alle de hjemmebioer der er herinde og en DEL har deres projektor stående på en hylde helt oppe ved loftet, dvs stående helt normalt og ikke på hovedet! Hvordan kan dette lade sig gøre uden den skyder billedet op i loftet? Vi prøvede flere gange igår men vi kunne ikke få den til at skyde ned på væggen, KUN ved at vende den på hovedet.

Hvordan gør folk så det af dem der nu engang har den stående på hylde oppe ved loftet? Er det fordi de har lensshift eller er det os der er mongoler Clap
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie
AFSPILLER - PS4
mobilabonnement
FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1
RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX
SURROUND -
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2012 kl. 10:31
I er ikke mongoler !

Det er som du selv siger, fordi den ikke har Lens shift. http://www.projectorcentral.com/BenQ-W700.htm

Skal den op i loftet skal i vende den på hovedet.

Du kan se i min bio tråd hvordan man laver et loftbeslag billigt, ellers må du ud og købe beslag
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu