recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pladespiller m/Phono output?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pladespiller m/Phono output?

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2013 kl. 23:28
TIL ALLE DER HAR SKREVET!

Tror jeg vil "lukke" tråden fra min side indtil videre, og indtil der begynder at komme lidt penge i kassen så jeg for alvor ved noget omkring hvilken pladespiller, og dertil hørende pickup jeg vælger at købe mig.

Takker mange gange for råd og vejledning, og en ting er nu sikkert, det bliver en pladespiller der har mulighed for "let" at skifte hastighed, og muligvis en med ekstern RIAA (nok det mest sandsynlige) og stadig er støvlåget et must! LOL
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Status: Offline
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2013 kl. 17:52
Du kan evt også kigge/søge lidt på Thorens TD320 eller 320-2 eller 318 modellerne, hvis de må være brugte. her sidder knappen til liften let til gængelig. Disse har dog flydende ophæng med wire og blad fjedre. Men de er ikke så svære at stille i Water. her har du også støvlåg og de er firkantede i design.
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu