|
Pladespiller og Sonos |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thunderthorsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2014 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Oktober-2014 kl. 23:13 |
Jeg har en beogram 4500 pladespiller og en Sonos amp med audio-indgang.
Jeg prøvede at sætte pladespilleren til sonos'en, men der kom ingen lyd igennem. Så vidt jeg kan læse mig til, så har Beogram 4500 en indbygget RIAA-forstærker, så man skulle vel bare kunne plugge den i? Kan nogen hjælpe mig til at få hul igennem ;-) Venlig hilsen
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
RIIA kan være sat ud af funktion, prøv at se om der i bunden af spillen skulle sidde en mærkat med om den er til eller fra. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
thunderthorsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2014 Status: Offline Point: 4 |
Tak for hurtigt svar!
Umiddelbart kan jeg ikke se noget mærkat. Der ser heller ikke ud til at være noget sted hvor Riaa kan slås til eller fra..? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Har du set efter om der er monteret en RIIA i den.?? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Når den hedder 4500, så burde den have det. Den uden hedder 4000.
|
|
![]() |
|
Ja, men den kan jo e.v.t. være fjernet eller afbrudt af en tidligere ejer. |
|
|
|
![]() |
|
Så vidt jeg kan læse mig til, så har den indbygget RIAA:
http://www.beoworld.org/prod_details.asp?pid=296 Men der er åbenbart noget med at den kan slås fra - måske den er slået fra... Jeg kan ikke se nogle knapper el. lign. hvor man kan slå det til/fra? Anyone..? |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Ved ikke om det kunne have noget med punkt 6 i dettepdf at gøre:
http://www.condoraudio.com/wp-content/uploads/Projects/BeoGram-4500-Turntable-Restoration-Repair.pdf |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Hvad siger brugsforvildningen?
Er der evt. noget under pladetallerknen, som kan slås til/fra?
|
|
![]() |
|
Jeg kan ikke få pladetallerkenen op? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |