|
Pladespiller via Sonos Port |
Besvar |
Forfatter | |
jtn80
Ny bruger Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-Maj-2023 kl. 13:05 |
Hej
Jeg er i tvivl om hvordan jeg kan tilslutte min pladespiller til en Sonos Port, for at kunne afspille lyden over andre Sonos højttalere (Beam gen. 2 og en Sub mini). Der er ingen forstærker i min pladespiller, så ideen var at sætte en RIAA forstærker imellem pladespilleren og Port'en. Men vil det virke til at få lyden ud over Sonos højttalerne? Mvh Jesper |
|
Sony XR-75X90J * Sonos Play 5 * Sonos Play 1 * Sonos Beam (gen 2) * Sonos SUB Mini
|
|
TiXe
Super bruger Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej ....
Køb en RIAA og en Sonos ERA100, ERA300 eller FIVE og tilslut den direkte til den højtaler og så kan du nemt gruppere med din soundbar og øvrige sonos hvis du ønsker. Det er vist den billigste løsning. Det du beskriver er ment til at forbinde en pladespiller til fx en port og så et sæt Aktive "ikke sonos" højtalere.
|
|
jtn80
Ny bruger Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svar.
Synes dog det ser ud til, på Sonos hjemmeside, at lyden også vil kunne afspilles på Sonos systemet, ved tilslutning til en Port. De skriver i hvert fald ikke noget om eksterne højttalere i deres beskrivelse: https://support.sonos.com/da-dk/article/listen-to-your-turntable-on-sonos
Redigeret af jtn80 - 01-Juni-2023 kl. 13:23 |
|
Sony XR-75X90J * Sonos Play 5 * Sonos Play 1 * Sonos Beam (gen 2) * Sonos SUB Mini
|
|
TiXe
Super bruger Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er ret sikker på at Sonos Port bruges til at forbinde til et komplet anlæg. altså forstærker og højtalere. og så er Portens funktion at kunne bruge det i andre rum også og sammenkoble rum. Dog nævner han du du måske lidt efterspørger ved 2.56 i denne video . uden at gå i detaljer
|
|
Crakker
Ny bruger Oprettet: 30-Juni-2012 Sted: Viby J Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
|
I følge Sonos, så skal du have en riaa på, hvis du vil have din pladespiller på dit Sonos via Sonos Port.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |