recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pladespiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pladespiller

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
bas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Status: Offline
Point: 294
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2021 kl. 16:15
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2021 kl. 16:54
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

2.000 Kr. er ikke meget for en grammofon. Jeg gav 3.500 for min - i 1983!!


Det kan ikke bruges til noget. Al elektronik er blevet MEGET billigere siden 1983.

Flemming

Skal nok lade være med at skrive her mere.

Du har min fulde opbakning.

Man bliver nødt til at ofre lidt hvis man have en pladespiller. Desuden ødelægger man sine lp’er med billig Pick up. Det er det samme som et stålsøm.


Til top
dr_schlemer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr_schlemer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2021 kl. 22:12
Oprindeligt skrevet af thor-thor thor-thor skrev:

Det har bare en aux indgang, så næppe RIAA.


Et par rimelige alternativer med indbygget RIAA til hhv 1400,- og 1200,-
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2021 kl. 15:06
Techmoan lavede for en uges tid siden en video der er relevant for denne tråd.

Læg især mærke til 22:10 inde, hvor han beskriver den billige og decideret tarvelige plastikenhed, der sidder i alle de billige og virkeligt dårlige afspillere derude.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2021 kl. 15:09
Her er den relevante "rant" for sig selv.
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2021 kl. 04:30
Jeg har den her og gør det rigtig godt, med en pladespiler er det vigtig ikke at den står for tæt på højtalerne og at den står på noget så vibrationer ikke kan forplante til pladespilleren 



Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu