|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() Sendt: 16-November-2008 kl. 00:49 |
||
Er der nogen der har en stor skærm til salg? Jeg begynder at få problemer med at få plads til at skrive indlæg her i forumet, efter at reklameblokkene nu snart fylder hele min 19" |
|||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|||
![]() |
|||
DonBirger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 592 |
![]() |
||
Så er det godt man har sit mediacenter kørende på en 50" skærm, så er der plads til masser af reklamer...
![]() |
|||
![]() |
|||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
||
Ja men hvor længe varer det |
|||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|||
![]() |
|||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
||
Firefox + ABP
|
|||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|||
![]() |
|||
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
||
Enig - Ser intet til reklamer. |
|||
Mvh Hans
|
|||
![]() |
|||
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
![]() |
||
Da ikke med den sølle opløsning.. |
|||
![]() |
|||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
![]() |
||
Hvis du nu øger opløsningen til mere end 640*480, så vil det hjælpe kraftigt ![]() Jeg har meget svært ved at se problemet, det er et par bannere i toppen og lidt i venstre side, resten er da frit ?? |
|||
![]() |
|||
DonBirger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 592 |
![]() |
||
Kører med 1920x1080, så ja det er en lidt sølle opløsning...!!! |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hvad er så det her: |
|||
|||
![]() |
|||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
||
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50116& PN=1
Så scroller man lige 5 linier længere ned og så har du præcist lige så meget plads som du altid har haft? Der er desuden allerede et emne om det HER [edit]Så skulle linket virke... Redigeret af jonaskp - 17-November-2008 kl. 01:36 |
|||
![]() |
|||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
||
Hvorfor ikke bare "opgradere" hosts-filen og slippe for reklamer overalt på nettet? Det er godt nok sjældent jeg ser reklamer.. uanset hvilket program jeg bruger til at gå online med. Det er især udenlandske sites der bliver en fornøjelse. Har brugt denne her i årevis http://www.mvps.org/winhelp2002/hosts.htm og det er det første jeg ændrer på en nyinstalleret computer uanset styresystem. Recordere bliver ikke reklame-fri men dem der er tilbage er til at leve med. Redigeret af MartinJohansen - 17-November-2008 kl. 01:40 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja men så skulle den ged vist være rundbarberet |
|||
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |