|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
doit ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 901 |
![]() Sendt: 24-Marts-2008 kl. 16:15 |
Hvor køber I jeres plakater? Har fundet 1 fra cin city og 1 fra de 300 begge i sort hvid som jeg skal have sat i rammer. Jeg har fundet denne hjemmeside:
www.allposters.com Men er i tvivl om der kommer told på, og om den er til at stole på. Kan ikke finde nogen danske hjemmesider med et godt udvalg? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
www.posterland.dk kunne være en mulighed.
Redigeret af Non-Desperado - 24-Marts-2008 kl. 16:18 |
|
![]() |
|
doit ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 901 |
![]() |
Tak for det ND. De havde to af dem jeg har i tankerne, dog ikke den fra Cin city.
|
|
![]() |
|
![]() |
Så nu har jeg bestilt fra posterland.dk De havde alle 4 plakater jeg ledte efter. 1 med Jack Johnson, 1 med ben harper, 1 med de 300 og 1 med sin city. Nu mangler jeg bare nogle fede BILLIGE rammer i sort. Any ideas? Helst til ca. 70 kr stykket. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |