|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JørgenR ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 369 |
![]() Sendt: 21-Oktober-2008 kl. 07:52 |
Så kan Planet Earth på Blu-ray bestilles med danske undertekster: http://www.moviezoo.dk/blu-ray-film/Planet-Earth-The-Complet e-BBC-Series_5704028230245 Redigeret af JørgenR - 21-Oktober-2008 kl. 07:53 |
|
/ Jørgen
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Det var da billigt
|
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Alt for billigt! Tvivler på, at det er den rigtige pris, men det er da et forsøg værd. |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Har da ihvertfald bestilt. Man kan jo være heldig ligesom sidst med Godfather
![]() Det er vel distrubitøren som kommer til at tabe penge, når de oplyser priserne til Moviezoo ? Der er altså også Ghostbusters 1+2 til 250 |
|
![]() |
|
jabr ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() |
Læg mærke til at relaesedatoen IKKE er 13-01-2008 - men 2009 når den bestilles
|
|
Panasonic TX-P46G15, Sony KDL 46W4000, Panasonic DMR-EH55, Panasonic SC-BT100, Samsung SMT-H3126 PVR og Sagem 60.
|
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Så har jeg også bestilt, men forventer næsten at få en annullering senere.
|
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
Auri ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() |
Hej kan den ikke købes andre steder med danske tekster. eller kommer den først til januar?
Auri |
|
![]() |
|
JørgenR ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 369 |
![]() |
Releasedagen er som oplyst på linket den 13/01-2009. Dette gælder selvfølgelig også andre forhandlere. |
|
/ Jørgen
|
|
![]() |
|
Thomas H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
![]() |
Nu spørg jeg nok lidt dumt.. men er man ikke væk fra vinduet, hvis man bestiller noget, som endnu ikke er kommet, og man så ser en dato der LÆNGE er overstået? Det må da virke naturligt for forhåbenligt alle, at når der står den 13/1, at det så er til næste år? Eller er det bare mig der kommer til at tænke lidt for logisk. Ud over det, så fortæller de at det er prisen deres leverandør har lovet, så i følge den supperter jeg snakkede med, ville prisen højest sansynligt holde. :) (jeg har også bestilt) |
|
Med Venlig Hilsen
Thomas H. LG 55LB650V - Samsung BD-F6500 - Marantz NR1608 - Dali Concept serie |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
Jeg tør ikke at bestille dem, da mit visa kort snart
flækker "bogstavelig talt" ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Mon ikke vi for det til den pris, som den er nu, hvis det skulle ha været en fejl? Vi så det jo med Godfather og Mission Impossible boksene, der havde distrubitøren givet dem pris på 230, hvor det så blev ændret til 600.
Dem som havde bestilt til 230, inden det blev ændret, fik dem til den gode pris ![]() |
|
![]() |
|
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() |
Så har jeg også bestilt et eksemplar til 258kr... Så mangler jeg bare en BR-afspiller
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |