|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
Damgaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2005 Status: Offline Point: 68 |
![]() |
||
Temmelig toldsikre.. Hvor sikkert er det? I mener, at det er statistisk favorabelt at købe via DVD Pacific, eller Amazon? Vil nødig betale dobbelt pris |
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12339 |
![]() |
||
Pede8000's erfaringer lyder lidt underlige; jeg ville tro at Amazon.com er temmelig toldusikre. Der står endda på forsendelsen at den gerne må åbnes så den kan blive fortoldet!
Med DVD Pacific er det anderledes. Jeg har kun fået lov til at betale mere 2 ud af over 60 gange jeg har købt hos dem. |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Altså.. jeg ved nu ikke om Amason.com er mere usikre end andre. Jeg har købt flere DVD og HD DVD, og har aldrig sluppet én klejne i told og afgifter
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
![]() |
||
Hvorfor skal du altid være så uforskammet???? Underligt eller ej ( det lyder som om du tvivler på mit udsagn..!!) Redigeret af Pede8000 - 02-Maj-2007 kl. 13:33 |
|||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|||
![]() |
|||
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
![]() |
||
Hej John! Yes Jubii, glæder mig allerede! Jeg har lige en aftale med en bog og en stol på min altan, men i aften vil jeg lige se på sagerne..(har seføli set de første 5 min, og det ser BARE godt ud!!!) |
|||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Glæder mig til at høre mere Pede - sidder faktisk her - og BARE VENTER!!
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Pede, kan du huske hvad du endte med at give inkl. levering hos axelmusic..? Og kom så væk fra altanen, så vi kan høre nogle saftige detaljer omkring denne udgivelse... |
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12339 |
![]() |
||
Jeg er ikke uforskammet. Jeg skriver bare, at jeg synes dine erfaringer lyder underlige; ikke dermed sagt, at jeg tror du lyver.
Ja, og det lyder godt nok MEGET, og jeg gentager, MEGET underligt! Så snart prisen kommer over 80,- og du køber noget fra udenfor EU, så kan du komme til at betale afgifter på varerne. Det gælder både DVD-film og f.eks. spil. Hvad er de andre butikker du/I (Hother) har brugt? Jeg kender folk der så godt som altid får lov at betale mere, og sågar også vente et par uger ekstra fordi de tager sig god tid, mens jeg selvfølgelig selv holder mig til DVD Pacific, som er den billigste og samtidig den mest toldsikre butik jeg er stødt på. Redigeret af Naiera - 02-Maj-2007 kl. 17:41 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
De koster 498,95 inkl. forsendelse. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Tak for svarene alle sammen.. Den er nu bestilt fra axelmusic.com.. Så mangler jeg bare selve afspilleren.. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Naiera Jeg har bestilt op til 5 HD DVD/DVD fra USA/UK og andre steder fra, og har aldrig betalt noget som helst i told/afgifter (har tidligere beskevet dette) om du så tror på, synes at det lyder MEGET underligt eller andet - det må du sådan set selv om.
Redigeret af Hother - 02-Maj-2007 kl. 14:57 |
|||
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hej Naiera! Du skrev: Ja, og det lyder godt nok MEGET, og jeg gentager, MEGET underligt! Så snart prisen kommer over 80,- og du køber noget fra udenfor EU, så kan du komme til at betale told på varerne. Det gælder både DVD-film og f.eks. spil. Jeg gider overhovedet ikke kommunikere på det niveau, og har ikke lyst til/ behov for at bevise noget over for dig!! Du formulerer dig da ok og din tegnsætning er fin, men din mangel på pli, diplomatisk sans og din måde at skrive indlæg og svar på, gør mig i dårligt humør og det er livet sq for kort til! Synes tonen og de slet skjulte antydninger om usandheder er meget provokerende. Det er måske også meningen. Hvis ikke må jeg tage min vurdering af dine kommunikative evner op til revision Personligt tror jeg at man kommer længere med at være bare lidt høflig. Der er ingen tvivl, overhovedet, om at du kender en del til stoffet og har nogen fine vinkler på mange ting osv.. Det bliver bare præsenteret lidt dårligt, mildt sagt!.. "jeg alene vide".. Bare min mening! Sorry, det er offtopic!
Redigeret af Pede8000 - 02-Maj-2007 kl. 15:59 |
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |