recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Planet Earth - fornuftig pris?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPlanet Earth - fornuftig pris?

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Damgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Maj-2005
Status: Offline
Point: 68
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2007 kl. 12:31

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Det billigste sted at købe Planet Earth må være DVD Pacific. Og ja, de er temmelig toldsikre. I modsætning til f.eks. Amazon.

Temmelig toldsikre.. Hvor sikkert er det? I mener, at det er statistisk favorabelt at købe via DVD Pacific, eller Amazon?

Vil nødig betale dobbelt pris

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12339
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2007 kl. 13:08
Pede8000's erfaringer lyder lidt underlige; jeg ville tro at Amazon.com er temmelig toldusikre. Der står endda på forsendelsen at den gerne må åbnes så den kan blive fortoldet!

Med DVD Pacific er det anderledes. Jeg har kun fået lov til at betale mere 2 ud af over 60 gange jeg har købt hos dem.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2007 kl. 13:19
Altså.. jeg ved nu ikke om Amason.com er mere usikre end andre. Jeg har købt flere DVD og HD DVD, og har aldrig sluppet én klejne i told og afgifter 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2007 kl. 13:26

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Pede8000's erfaringer lyder lidt underlige; jeg ville tro at Amazon.com er temmelig toldusikre. Der står endda på forsendelsen at den gerne må åbnes så den kan blive fortoldet!

Med DVD Pacific er det anderledes. Jeg har kun fået lov til at betale mere 2 ud af over 60 gange jeg har købt hos dem.

Hvorfor skal du altid være så uforskammet????

Underligt eller ej ( det lyder som om du tvivler på mit udsagn..!!), har jeg aldrig, gentager, aldrig oplevet at forsendelser (20-25 stk, fra forskellige lev i USA/Canada, incl amazon) er røget i tolden...

Redigeret af Pede8000 - 02-Maj-2007 kl. 13:33
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2007 kl. 13:28

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Tillykke Pede - glæder mig til din review - SNART!

Hej John!

Yes Jubii, glæder mig allerede! Jeg har lige en aftale med en bog og en stol på min altan, men i aften vil jeg lige se på sagerne..(har seføli set de første 5 min, og det ser BARE godt ud!!!)

Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2007 kl. 13:36
Glæder mig til at høre mere Pede - sidder faktisk her - og BARE VENTER!!
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2007 kl. 14:00
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Jeps, den må snart være her, det her fik jeg d. 25/4-07:

Dear Peter,

Your order # 6341567 which includes the following title;

HD-DVD / Planet Earth - The Complete Collection 1

...is currently being processed and will most likely complete packaging within the next 12 hours. Depending on warehouse stock status, it will be shipped from either Germany, Holland, United Kingdom or Denmark.

Your package will usually arrive within 5-14 days. Please note that holidays in any of the above countries - as well as the destination country - can delay the package. Please do not contact us in regards to late deliveries, unless 2 weeks has gone by since you have received this email.

Thank you very much for your business. We look forward to serving you again in the future.

Kind regards,
Team AxelMusic.com
Email: service@axelmusic.com

Pede, kan du huske hvad du endte med at give inkl. levering hos axelmusic..? Og kom så væk fra altanen, så vi kan høre nogle saftige detaljer omkring denne udgivelse... 

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2007 kl. 14:34

Hvorfor skal du altid være så uforskammet????

Jeg er ikke uforskammet. Jeg skriver bare, at jeg synes dine erfaringer lyder underlige; ikke dermed sagt, at jeg tror du lyver.

Underligt eller ej ( det lyder som om du tvivler på mit udsagn..!!), har jeg aldrig, gentager, aldrig oplevet at forsendelser (20-25 stk, fra forskellige lev i USA/Canada, incl amazon) er røget i tolden...

Ja, og det lyder godt nok MEGET, og jeg gentager, MEGET underligt! Så snart prisen kommer over 80,- og du køber noget fra udenfor EU, så kan du komme til at betale afgifter på varerne. Det gælder både DVD-film og f.eks. spil.

Hvad er de andre butikker du/I (Hother) har brugt? Jeg kender folk der så godt som altid får lov at betale mere, og sågar også vente et par uger ekstra fordi de tager sig god tid, mens jeg selvfølgelig selv holder mig til DVD Pacific, som er den billigste og samtidig den mest toldsikre butik jeg er stødt på.

Redigeret af Naiera - 02-Maj-2007 kl. 17:41
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2007 kl. 14:40
Oprindeligt skrevet af Damgaard Damgaard skrev:

Pede, kan du huske hvad du endte med at give inkl. levering hos axelmusic..? Og kom så væk fra altanen, så vi kan høre nogle saftige detaljer omkring denne udgivelse...

De koster 498,95 inkl. forsendelse.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2007 kl. 14:48

Tak for svarene alle sammen.. Den er nu bestilt fra axelmusic.com..

Så mangler jeg bare selve afspilleren..

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2007 kl. 14:56
Naiera Jeg har bestilt op til 5 HD DVD/DVD fra USA/UK og andre steder fra, og har aldrig betalt noget som helst i told/afgifter (har tidligere beskevet dette) om du så tror på, synes at det lyder MEGET underligt eller andet - det må du sådan set selv om.

Redigeret af Hother - 02-Maj-2007 kl. 14:57
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2007 kl. 15:31

Hej Naiera!

Du skrev:

Ja, og det lyder godt nok MEGET, og jeg gentager, MEGET underligt! Så snart prisen kommer over 80,- og du køber noget fra udenfor EU, så kan du komme til at betale told på varerne. Det gælder både DVD-film og f.eks. spil.

Hvad er de andre butikker du/I (Hother) har brugt? Jeg kender folk der så godt som altid får lov at betale mere, og sågar også vente et par uger ekstra fordi de tager sig god tid, mens jeg selvfølgelig selv holder mig til DVD Pacific, som er den billigste og samtidig den mest toldsikre butik jeg er stødt på.

Jeg gider overhovedet ikke kommunikere på det niveau, og har ikke lyst til/ behov for at bevise noget over for dig!!

Du formulerer dig da ok og din tegnsætning er fin, men din mangel på pli, diplomatisk sans og din måde at skrive indlæg og svar på, gør mig i dårligt humør og det er livet sq for kort til!  

Synes tonen og de slet skjulte antydninger om usandheder er meget provokerende. Det er måske også meningen. Hvis ikke må jeg tage min vurdering af dine kommunikative evner op til revision

Personligt tror jeg at man kommer længere med at være bare lidt høflig. Der er ingen tvivl, overhovedet, om at du kender en del til stoffet og har nogen fine vinkler på mange ting osv.. Det bliver bare præsenteret lidt dårligt, mildt sagt!.. "jeg alene vide"..

Bare min mening! Sorry, det er offtopic!

Redigeret af Pede8000 - 02-Maj-2007 kl. 15:59

Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu