|
Plasma 42 eller 50 tommer |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rigtigt fornuftigt valg!
![]() |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() MVH
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Esbjørn ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-November-2012 Sted: Re Status: Offline Point: 39 |
Hej igen
Bruger lige den samme tråd igen, da jeg har ændret mit valg. Vil ikke bruge så mange penge på TV denne gang, så regner med at købe noget lidt billigere. Har kigget lidt på nogle forskellige fra LG, nærmere bestemt denne model http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=746310 Der er flere LG modeller som koster 2-6000 kr mere. Hvis man ser bort fra funktionerne internet, 3D og THX, er "grundstammen" i det fra komplett og de lidt dyrere så ikke ens? Grunden til at jeg vil vide det, er at jeg er ligeglad med disse 3 funktioner og derfor ikke vil betale 2-6000 kr mere for et tv pga disse funktioner. På forhånd tak for svarene. Mvh Jon |
|
![]() |
|
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
Med de to størrelser at vælge imellem, der skal du helt klart vælge 50"
![]() Men er der plads til 55", så bør du også gå det skridt videre ;)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |