|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hik7 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2007 Status: Offline Point: 235 |
![]() Sendt: 01-Maj-2007 kl. 11:57 |
Skal man køre den her med sine normale indstillingere, eller skal dynamisk kontrast være på?
eller skal dynamisk kontrast kun bruges på Burn-in Wash dvden ? |
|
![]() |
|
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
http://www.recordere.dk/forum/search.asp?KW=break-in&SM= 1&SI=TC&FM=0&OB=1
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=17176& KW=break%2Din
|
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Som jeg har forstået det, så skal TV'et under Break-in (Indkørslen) bare foregå med de indstillinger man normalt bruger, eller hvis man vil være specielt skånsom imod skærmen, så kan man dæmpe indstillingerne endnu mere. Men jeg gider så ikke rigtigt køre den der "Brake-in DVD", jeg syn's det ser for "tosset" ud, at apparatet bare står og viser nogle farver der skifter hele tiden. Så jeg eksperimenterede lidt, og fandt ud af, at jeg ved at stille "Billedformatet" på "ZOOM 3", kan fjerne både de "farlige" logoer og evt. tekstbokse på flere af TV-programmerne, helt fra det synlige område på skærmen, så det bruger jeg i stedet for. Det er trods alt lidt sjovere at se på noget "normalt", end bare på nogle farver der står og skifter. Nogle af de prog. jeg oftest bruger til formålet, er "Animal Planet" og "Discovery". Redigeret af Pokerface - 01-Maj-2007 kl. 13:37 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
Hygom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() |
Nu er det jo heller ikke meningen man skal køre break-in dvd'en når man vil se tv
![]() Og hvis jeg bruger zoom3 får jeg da godt nok en stor grød smidt op i hovedet hehe. ![]() |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej Hygom. Rigtigt, men går man omkring i huset, kan man jo ikke lade være med at skæve, hver gang man går forbi... Og så synes jeg altså som sagt, at jeg hellere vil se på et lidt grødet billede af en død kalkun. Men heldigvis kan vi jo alle gøre som man vil. Redigeret af Pokerface - 01-Maj-2007 kl. 20:46 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |