|
Plasma eller ej |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hold da op, så det på alder med pigernes tv i samme størrelse, det fungerer stadig fejlfrit og kører flere gange om ugen når de lige vil se en tegnefilm på værelset, dog virker fjernbetjeningen ikke længere. |
||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12512 |
|
Mon ikke det er professionelle skærme som netop er bygget til at køre hele dagen, hele ugen? De koster en bondegård, sammenlignet med normale forbruger-tv. |
||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
||
![]() |
||
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
|
Jeg tror det er "same shit" inden i, det er vel flere år siden tv og pc branchen smeltede sammen.
Jeg ved godt sammenligningen var lidt underlig. Jeg prøvede bare at anskueligøre at LCD ikke har de store problemer med de fejl der opleves på trådstarters plasma. Jeg ved ikke om der overhovedet findes plasma pc skærme, så de ville kunne sammenlignes.
Det er std. dell og HP skærme jeg har i min service.
Men syntes at mindes at have set dette issue flere gange her inde med en streg over skærmen.
MVH
|
||
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19928 |
|
Til et eksempel kan det siges at jeg har en bærbar med en flot smal rød streg ned i venstre side. Den er ikke med plasma..... Klaus |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
|
Vi har også bjerge af gamle LCD skærme fra 17 tommer og opefter mest Dell. Men hvis man kigger efter på dem når der er helt hvid skærm, så er belysningen så uens at det ikke er værd at benytte til TV kiggeri. En stibe ned midt i et plasma panel er vel ikke nødvendigvis panelet. Er det blevet undersøgt af en professionel? |
||
![]() |
||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
|
Min kammerats Sony lcd holdt i 3 år.... Men jeg tror begge skærm typer holder lige godt...eller dårligt. men jeg håber min plasma går i stykker lige inden forsikringen udløber! ;) hehe |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |