|
|
Plasma eller lcd/led? Mørklægning? |
Besvar
|
| Forfatter | ||
Silenty
Bruger
Oprettet: 31-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Plasma eller lcd/led? Mørklægning?Sendt: 13-Marts-2012 kl. 16:05 |
|
|
Hey..
Nu er det snart kommet til at jeg skal til at udskifte mit G20, da jeg må erkende at jeg virkelig går i spåner her i dagtimerne. Vores stue er meget lys i det og solen står ind på muren bag sofaen så det gir genskind ind i fjernsynet. Når gardinerne er rullet ned, er det ikke sååå slemt men stadig meget slemt. Specielt hvis man sammenlignet med om aftenen. Så vil jeg hører jer ad, hvad i havde valgt at gøre? Selvfølgelig vil mørklægningsgardiner hjælpe, de vil dog overhovedet ikke pynte i stuen, da det er et meget skævt hjørne, hvor vi selv har syet gardiner til.. Vil jeg kunne vælge et lcd/led i stedet for plasma for den mere lysstyrke der nu engang er i dem eller vil det gøre den store forskel?
|
||
![]() |
||
kaizer
Guld medlem
Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2374 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Marts-2012 kl. 16:24 |
|
|
Umiddelbart mener jeg ikke en højere lysstyrke vil hjælpe meget. Man kan have nok så lysstærk en skærm, men det hjælper nok ikke noget hvis skærmen er spejlblank, hvilket desværre næsten er normen nu til dags.
|
||
![]() |
||
KlausDM
Platin medlem
Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19996 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Marts-2012 kl. 16:25 |
|
Solen er en satan, den har bare en lysstyrke der slår ethvert tv - anset paneltype. Sagt på en anden måde - nej, du vil ikke opleve en voldsom forskel. Klaus |
||
![]() |
||
Silenty
Bruger
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Marts-2012 kl. 17:45 |
|
|
Så er der vist ikke andet for end at få bestilt nogle ordenlige mørklægningsgardiner :/
Men jeg takker for jeres svar :) Redigeret af Silenty - 13-Marts-2012 kl. 17:45 |
||
![]() |
||
xcardman
Guld medlem
Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Marts-2012 kl. 18:05 |
|
er enig har både led og plasma nogen køber så et lcd med mat skærm, men det kan jeg ikke holde ud og se på men det er så forskelligt der er jo en grund at næsten alle tv har en blankoverflade, det betyder en del for billedekvaliteten |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Marts-2012 kl. 19:49 |
|
|
Et sort lamelgardin er en pæn løsning på mørklægning
![]() |
||
![]() |
||
Silenty
Bruger
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Marts-2012 kl. 16:14 |
|
Ja det er en pæn løsning, men problemet ligger jo mere i at det er et skævt halv L-formet udhak, så det skal være specielle mål, da der også er en dør til altanen. Men må bare se hvad jeg kan gøre ;-)
|
||
![]() |
||
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |