|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Claus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 187 |
![]() Sendt: 21-Juli-2006 kl. 12:55 |
Jeg er i et stor dilemma. Hvad bør jeg vælge
Samsung LE-40M71B kr. 21.400,- Pioneer PDP 436 RXE kr. 21.500,- Tvét vil få signal fra egen dvb-t modtager samt fællesantenne |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Hvorfor lige de 2 muligheder ? Jeg ville klart vælge Pioneer. |
|
![]() |
|
Claus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 187 |
![]() |
Tja-
Nu var det lige de par modeller jeg er faldet over. Ifølge konen skal det være et helt sort tv |
|
![]() |
|
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Af de to ville jeg også vælge Pioneer. Hvad med Philips 37PF9731D. Den er også helt sort. Den kommer snart ned omkring samme pris, i hvert fald syd for grænsen. |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Pioneer. 3" større, velrenomeret model. Det er for mange spørgsmålstegn om M71'eren. Endnu - måske er svaret anderledes om et par måneder. |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Helt klar Pioneer. Imo så er Plasma stadig det bedste når vi snakker 37" og opefter og Pioneer laver de bedste Plasma skærme skarpt forfulgt af Panasonic Pioneer kommer tilgengæld snart med nogle nye modeller som virkelig ser lovende ud: http://avzombie.com/blog/2006/07/18/pioneer-unveils-seventh- generation-plasma-tv-range/ |
|
![]() |
|
Klyde ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
![]() |
Er der nogen som ved hvornår de nye skærme fra Pioneer forventes i handlen i DK
|
|
![]() |
|
claus - crtv.dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
De skulle komme i september... og det bliver så 42 istedet for 43", der er også lidt info her: http://www.pioneer.eu/eur/content/press/news/7generation.htm l
|
|
![]() |
|
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Er der nogen der ved hvornår Panasonic kommer med nyt?
Ved godt pv60 ikke er særlig gammel. Redigeret af Wuffer - 21-Juli-2006 kl. 21:55 |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Wow... 1080p @ 24fps. Det er bestemt værd at vente på. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
claus - crtv.dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Der er jo "lige" kommet PV60 og PV600 så i 42/37" kommer der sikkert ikke noget nyt før foråret/sommer 2007...
|
|
![]() |
|
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Tænkte jeg jo nok. Skulle bare lige høre, idet jeg kigger efter en god (fornuftig) pris på 37PV600 ![]() Well sry jeg lånte din tråd Claus. Set Pioneer's plasma og må sige de er super lækre. Hvis du har plads til 43" så ville jeg hoppe på Pio (ærgeligt at pana ikke har et lign. design). Redigeret af Wuffer - 21-Juli-2006 kl. 22:09 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |