recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Plasma hdready 7 år
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Plasma hdready 7 år

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
audiogon Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 23-Februar-2010
Status: Offline
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér audiogon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Plasma hdready 7 år
    Sendt: 04-September-2012 kl. 14:21
Jeg har et Panasonic plasma TX 70 42" som viser utroligt godt billede på DRHD bla., og er egentligt godt tilfreds med billedet fra dvd.
Nu har jeg så købt en Panasonic Blue-Ray og sidder tilbage skuffet. Det er en del ringere end DRHD, og ringere end dvd.
Billedet ser ud som om det kun vises i halv eller mindre opløsning, men tv'et skifter selv over på 1080p.
Hvad kan jeg gøre uden at lige skifte til et nyt tv? Synes indstillinger er som de bør være.

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19818
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2012 kl. 14:24
Er det ikke muligt at sætte BR afspilleren op til at outputte i lavere opløsning.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér audiogon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2012 kl. 14:28
Det synes jeg ikke umiddelbart.... Skal jeg virkelig kigge i bruger cd'rom'en?? Smile
Det er en BDT-500
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2012 kl. 14:31
Bruger du HDMI-kabel?
En PX-70 nedskalerer billedet fint, så der er ingen grund til at lade Blu-Ray afspilleren nedskalere.
Men tjek alle indstillinger i Blu-Ray afspilleren, at de står korrekt! Og tjek lige for en sikkerheds skyld, TV'ets indstillinger for den HDMI-indgang du benytter!

M.v.h.
Til top
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér audiogon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2012 kl. 14:50
Jeg købte afspilleren pga 2 HDMI out, den ene til min Onkyo TX-NR 5009 for superb lyd og den anden til skærmen. Jeg har været inde at ændre "Detail Clarity + Super Resolution. Det hjalp.......
Der er nok ikke mere at hente ud af skærmen. Filmen jeg lige bruger er den første BD i samlingen som er X-Men first class.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu