Kratz skrev:
Firebird, er du klar over hvor mange patenter der optages hvert år som aldrig nogensinde bliver brugt til noget? Jeg er ikke, men ved det er mange! Jeg kan blot kigge på det firma jeg selv arbejder i. Patenter er i høj grad et spørgsmål om at sikre fremtidige muligheder før andre. Men langt fra alle muligheder bliver udnyttet.
|
Ja, det ved jeg skam godt, men, jeg er ikke i tvivl om, at SED har en fremtid. At Canon ikke starter en masseproduktion af SED tv til "normale" forbrugere i en krisetid, hvor også Canon selv har mistet store penge, anser jeg ikke som en forhindring for at SED kan komme på markedet senere.
Disse to patenter til produktion af SED kom lige efter NAB i Las Vegas, og det kan selvfølgelig være et rent tilfælde, meeen, jeg er ret skeptisk, hvad den slags tilfælde angår. Og, jeg er ikke i tvivl om, at der kommer professionelle SED monitors på markedet inden for det næste års tid. Hvorfor? Uovertruffen billedkvalitet, længere levetid end OLED, og et strømforbrug på ca. det halve af, hvad plasmaskærme forbruger.
TV2 NEWS f.eks, bruger store strømædende Panasonic plasmaskærme. Right? Det er der mange tv stationer der gør. Woldwide. Der er utvilvsomt et marked for SED. Men, det er selvfølgelig nemmere, at dømme et produkt død og begravet så længe det ikke er på markedet...
Redigeret af Firebird - 17-Oktober-2009 kl. 17:51