|
plasma kaput |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej det er købt i elmutanten
|
|
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Ok. Ja, så er der selvfølgelig ikke tre års garanti på det.
M.v.h. |
|
![]() |
|
danishram ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
Jeg har selv købt det LG 50pb660v som globus nævner, og er meget tilfreds. Jeg har oprettet en tråd inde på flatpanels hvor jeg beskriver min oplevelse med først, at købe et sony w8 LCD, hvorefter at fortryde og gå efter det sidste plasma på markedet. Lang historie kort: for 2995 kr får du et billedet der slår 8000kr LCD kvalitet og måske meget mere.
Jeg mener ihvertfald, at der er en "naturlighed" i plasma billedet, som man simpelthen ikke kan købe for menneskepenge i LCD segmentet. Sortniveau og lysstyrke er ikke alt. |
|
![]() |
|
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
Hmm nogen bud på billedkvalitet på lg modellen kontra vores nuværende.
Vil jo nødig steppe ned |
|
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Alene det at gå væk fra plasma er at steppe ned... efter MIN mening ;-)
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
danishram ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
Altså du har ret, af et plasma at være, er det ikke noget fantastisk tv. Men som jeg skrev, så syntes jeg stadig det slår en test vinder som sony w8. Men hvis du har pengene kan du jo altid købe en af de allersidste samsung 8500. Der kan selv oled ikke være med, ihvertfald hvis vi tager bevægelseshåndtering med i sammenligningen
|
|
![]() |
|
Og lige til dit spørgsmål: jeg kan desværre ikke vurdere hvor god billedkvaliteten er iforhold til dit gamle tv, da mit tidligere tv også var et lg plasma.
|
|
![]() |
|
Mit nuværende var mellemklasse for 3 år siden fra panasonic
og jeg har som sagt ikke fulgt så meget med i udviklingen men vi kan vel konkludere at et lg 50" til 2995 må være et discount klasse tv.....om de 3 år så udjævner forskellene er jo spøgsmålet Redigeret af blumenburg - 07-December-2014 kl. 17:18 |
|
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Jeg gik fra gt20 som mellem klasse til st60 som budget klasse. Her var forskellen meget stor.
Men til 3000 kan det vel ikke gå helt galt. |
|
![]() |
|
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
Har lige købt et LG 50PB660V til min mor. Har haft lejlighed til at sammenligne det med et ældre Panasonic VT20 og LG kan ikke måle sig på sortniveau. Desuden synes jeg heller ikke panoreringer kører lige så flydende på LG.
Men til 2995,- får man stadig meget til pengene.
|
|
![]() |
|
hej igen
tak for svar so fare til jer alle. er der en der har et bud på om man får et bedre tv i samsung 7705 fremfor 7005? er med påat det første har 4k men derudover hvad er så for og imod
|
|
|
![]() |
|
Penol64 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
Hej - jeg går ud fra du mener 7505 i stedet for 7705?
Jeg lytter gerne med, da jeg har de samme overvejelser:-) /Michael
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |