recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Plasma ligger ned under transport..
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPlasma ligger ned under transport..

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
niepe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1120
Direkte link til dette indlæg Emne: Plasma ligger ned under transport..
    Sendt: 10-November-2009 kl. 18:25
Synes lige jeg ville dele denne som jeg faldt over på QXL.dk..- Salg af Plasma..

Jeg vil helst ikke sende det da det er for risikabelt med post danmark og et plasma tv må ikke ligge ned pga farverne. Er der mere jeg kan hjælpe med skriver du bare.

forsat god dag herfra...




Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2009 kl. 19:23
El Plasma-tv må godt ligge ned,men ligesom alt andet med glasfront er der en risiko for vridning med skade til følge som ikke er så udtalt ved stående transport.
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2009 kl. 23:46
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

El Plasma-tv må godt ligge ned,men ligesom alt andet med glasfront er der en risiko for vridning med skade til følge som ikke er så udtalt ved stående transport.


Sjyum, du misser helt pointen - sælger tror farverne forsvinder hvis det ligger ned. Det er en udbredt skrøne blandt de helt unge gamere, at plasma ikke må ligge ned, da "farverne i de enkelte pixler" flyder ud. Nej, ikke at glasset går i stykker, men at du istedet står med en pøl af røde, blå og grønne farverLOL
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2009 kl. 23:51
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

El Plasma-tv må godt ligge ned,men ligesom alt andet med glasfront er der en risiko for vridning med skade til følge som ikke er så udtalt ved stående transport.


Sjyum, du misser helt pointen - sælger tror farverne forsvinder hvis det ligger ned. Det er en udbredt skrøne blandt de helt unge gamere, at plasma ikke må ligge ned, da "farverne i de enkelte pixler" flyder ud. Nej, ikke at glasset går i stykker, men at du istedet står med en pøl af røde, blå og grønne farverLOL
Ja men det kan jeg da godt seLOL , men det ændrer da ikke på fakta Wink Et Plasma MÅ GODT ligge nedTongue
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Ghia Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-November-2005
Sted: Norway
Status: Offline
Point: 150
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2009 kl. 08:22
Poenget er vel at ja, det må godt ligge ned...men ikke under transport.
| Panasonic TX-P50V10E | Onkyo TX-NR807B | Panasonic DMP-BD60   | DLS R-series |
| Nordost/BlueJeans/Monster cables |
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2009 kl. 09:07
Oprindeligt skrevet af Ghia Ghia skrev:

Poenget er vel at ja, det må godt ligge ned...men ikke under transport.
Den må ogs¨å gerne ligge ned under transport Wink
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Ghia Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-November-2005
Sted: Norway
Status: Offline
Point: 150
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2009 kl. 13:30
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Oprindeligt skrevet af Ghia Ghia skrev:

Poenget er vel at ja, det må godt ligge ned...men ikke under transport.
Den må ogs¨å gerne ligge ned under transport Wink


Hvem betaler hvis glasset sprekker ? Jeg kontaktet "min" butikk og fikk følgende opplyst :
"Hvis en kunde selv avhenter et plasma-TV, får han/hun beskjed om at den skal STÅ under transporten. Om kunden likevel lar TV ligge ned under frakt, og glasset ryker, er det IKKE en garanti-sak, og kunden må selv betale for skaden."
| Panasonic TX-P50V10E | Onkyo TX-NR807B | Panasonic DMP-BD60   | DLS R-series |
| Nordost/BlueJeans/Monster cables |
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2009 kl. 13:39
Oprindeligt skrevet af Ghia Ghia skrev:

Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Oprindeligt skrevet af Ghia Ghia skrev:

Poenget er vel at ja, det må godt ligge ned...men ikke under transport.
Den må ogs¨å gerne ligge ned under transport Wink


Hvem betaler hvis glasset sprekker ? Jeg kontaktet "min" butikk og fikk følgende opplyst :
"Hvis en kunde selv avhenter et plasma-TV, får han/hun beskjed om at den skal STÅ under transporten. Om kunden likevel lar TV ligge ned under frakt, og glasset ryker, er det IKKE en garanti-sak, og kunden må selv betale for skaden."
Sådan er de selvfølgelig altid. Hvis du selv smadrer glasset er det jo aldrig dækket af garantien, uanset om tv'et ligger eller stårWink
Da jeg fik afhentet mit gamle Panasonic plasma, lagde han det ned og da jeg undrende spurte om det kunne tåle at ligge ned forklarede han at det sagtens kunne ligge så længe det lå stabilt.
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu