recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Plasma - og nu troede jeg...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPlasma - og nu troede jeg...

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
BeeVee Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2005 kl. 21:12
Jeg har en god kontakt, som kunne minimere forskellen på prisen ift Tyskland.....så ville jeg hellere det end besværet med evt. problemer med Tyskland.
BeeVee

Ejer af:
JVC DR-MH30 (4 ud af 5 stjerner)
Panasonic TH42PV500 (4.5 ud af 5 stjerner)

Personlig vurdering :-)
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2005 kl. 21:21

Jamen jeg tror dybest set vi alle helst vil handle i DK.Men på mange plasma har prisforskellen ofte været på den forkerte side af 10k.Fik du en ca leveringsdato ??

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9403
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2005 kl. 21:40

jamen tillykke med det nye plasma, du må endeligt komme med en mini anmeldelse når du har fået liv i det.

Jeg venter selv på 2005 modellerne, dels for at se hvad de kan tilbyde eller måske i håb om at 2004 får et ekstra dyk i prisen. Så skal CRT'en udstiftet samt 2004 recorderen.

Til top
BeeVee Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2005 kl. 22:40

Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Jamen jeg tror dybest set vi alle helst vil handle i DK.Men på mange plasma har prisforskellen ofte været på den forkerte side af 10k.Fik du en ca leveringsdato ??

Enig - det er jo vores gnier-del af hjernen som regerer der     ...fuldt forståeligt iøvrigt.

Jeg tror aldrig på lev.datoer, når jeg bestiller noget helt nyt - så jeg forventer maskinen leveret indenfor 4-6 uger.  ...og skal nok komme med en anmeldelse (tror slet ikke jeg kan lade være).

BeeVee

Ejer af:

Til top
BeeVee Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2005 kl. 20:07

Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Jeg har købt min Pana 500 gennem recordere.dk's gode kontakt www.godpris.dk , som Thorvald og jeg også valgte at bruge til det første fælleskøb af JVC recorderen.

Her fik vi en god behandling sidst og da jeg skrev til dem om Pana-en, kunne jeg købe den til en intropris (check selv siden), hvorfor der ikke var den store forskel i forhold til Tyskland - især hvis man tager transport, risiko og mer-arbejde med i betragtning.

Så jeg er glad for, at jeg kunne få min "kæmpe" plasma fra DK.

Levering - ?? - Panasonic påstår i maj måned....meeeen  

BeeVee

Ejer af:

Til top
The DOC Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 31-Maj-2005
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2005 kl. 12:05
Hej her.
vil da lige sige at jeg har set den hos Panasonic center butikerne til samme pris  og ved at man generalt kan forhandle en bedre pris hvis man er lidt fræk.
Jeg selv vil da helt handle i en rigtig butik for da kan man jo også altid få hjælpen/svar på spørgsmålne man har.
har selv for sjovt hørt en pana forhandler hvad jeg kunne få den til. min pris var  28.500,-
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu