|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
BeeVee ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 199 |
![]() |
Jeg har en god kontakt, som kunne minimere forskellen på prisen ift Tyskland.....så ville jeg hellere det end besværet med evt. problemer med Tyskland.
|
|
BeeVee
Ejer af: JVC DR-MH30 (4 ud af 5 stjerner) Panasonic TH42PV500 (4.5 ud af 5 stjerner) Personlig vurdering :-) |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Jamen jeg tror dybest set vi alle helst vil handle i DK.Men på mange plasma har prisforskellen ofte været på den forkerte side af 10k.Fik du en ca leveringsdato ?? |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
jamen tillykke med det nye plasma, du må endeligt komme med en mini anmeldelse når du har fået liv i det. Jeg venter selv på 2005 modellerne, dels for at se hvad de kan tilbyde eller måske i håb om at 2004 får et ekstra dyk i prisen. Så skal CRT'en udstiftet samt 2004 recorderen. |
|
![]() |
|
BeeVee ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 199 |
![]() |
Enig - det er jo vores gnier-del af hjernen som regerer der Jeg tror aldrig på lev.datoer, når jeg bestiller noget helt nyt - så jeg forventer maskinen leveret indenfor 4-6 uger. |
|
BeeVee
Ejer af: JVC DR-MH30 (4 ud af 5 stjerner) Panasonic TH42PV500 (4.5 ud af 5 stjerner) Personlig vurdering :-) |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har købt min Pana 500 gennem recordere.dk's gode kontakt www.godpris.dk , som Thorvald og jeg også valgte at bruge til det første fælleskøb af JVC recorderen. Her fik vi en god behandling sidst og da jeg skrev til dem om Pana-en, kunne jeg købe den til en intropris (check selv siden), hvorfor der ikke var den store forskel i forhold til Tyskland - især hvis man tager transport, risiko og mer-arbejde med i betragtning. Så jeg er glad for, at jeg kunne få min "kæmpe" plasma fra DK. Levering - ?? - Panasonic påstår i maj måned....meeeen |
|
BeeVee
|
![]() |
|
The DOC ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Hej her.
vil da lige sige at jeg har set den hos Panasonic center butikerne til samme pris ![]() Jeg selv vil da helt handle i en rigtig butik for da kan man jo også altid få hjælpen/svar på spørgsmålne man har. har selv for sjovt hørt en pana forhandler hvad jeg kunne få den til. min pris var 28.500,- ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |