|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
BeeVee ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 199 |
![]() |
Det er pixelene i skærmen der bestemmer opløsningen. I plasma er det jo små-gas-lommer som afgør hver enkelt prik, hver enkelt farve. Det er rigtigt at Pana har det samme - jeg er ikke stødt på nogen Plama modeller i butikkerne endnu, med bedre opløsning end 1024 x 768 |
|
BeeVee
Ejer af: JVC DR-MH30 (4 ud af 5 stjerner) Panasonic TH42PV500 (4.5 ud af 5 stjerner) Personlig vurdering :-) |
|
![]() |
|
bmhsk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
når vi snakker om 42 / 43 " tommers skærme. 50" eller højere har en højere opløsning.
BeeVee har du fået en status på din Pana levering? Er meget interesseret i feedback - da jeg endnu ikke har besluttet mig... Og så "tillykke med mesterskabet" det kan ikke kikse nu ;) Skal jo fejres i muren! Redigeret af bmhsk |
|
Heino
|
|
![]() |
|
dunlop ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
![]() |
Er der nogen der har kigget på Hitachi's nye 55" skærm - 55PMA550 ? Jeg har set den i praksis, det er simpelthen kræs. Ægte HDTV opløsning. www.plasmaprofi.de har den til 5000 EUR. Hilsen dunlop. |
|
![]() |
|
bmhsk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Ser da spændende ud til prisen - men har ikke HDMI. Og så skriver nogle at der kræves seperat tuner for HD signalerne. http://www.dealtime.co.uk/xPF-Hitachi_55PMA550 Til gengæld har den DVI. Må indrømme at jeg ikke ved om der er forskelle på kvaliteten af DVI og HDMI. Redigeret af bmhsk |
|
Heino
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Der er ingen forskel på billede kvaliteten på DVI og HDMI. HDMI(i samme kabel) = DVI + lyd |
|
![]() |
|
BeeVee ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 199 |
![]() |
Min 1. præmie skulle komme i morgen onsdag - så i løbet af kort tid kommer der billede og kommentarer. BIF's 1. præmie skulle gerne komme på lørdag...og JA...det skal ses på væggen |
|
BeeVee
Ejer af: JVC DR-MH30 (4 ud af 5 stjerner) Panasonic TH42PV500 (4.5 ud af 5 stjerner) Personlig vurdering :-) |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har lige været i Ekspert for at se Pioneeren live med noget hjemme brændt materiale, såsom lidt fodbold (som er noget af det sværeste for plasmaer og få pænt i mine øjne). Desværre var Pio'en sat op i default opsætning - så den var ikke justeret ind. Derefter kørte jeg ind til Elgiganten på Østerbrogade og så deres Pana PV500, som de lige var blevet færdige med at sætte op og justere ind. Det var knivskarpt. Et kanon billede i HDMI. SUPER SUPER. Så afspillede han min hjemmebrænder. Og her var Pana'en også bedre end Pio'en... Men igen ikke rigtigt sammenligneligt - da ham i Ekspert ikke havde justeret deres ind. Det er squ meget svært at sammenligne - når det er på forskellig baggrund - men jeg var tilfreds med det jeg så på Pana'en så det gør nok udfaldet i sidste ende. Jeg bestiller nok en af de kommende dage. Og Beevee - nu er det kun næste lørdag.... før du kan endeligt fejre det. Og nej jeg skal ikke se det på fjerneren - jeg skal i MUREN på stadion og fejre det med drengene. Redigeret af bmhsk |
|
Heino
|
|
![]() |
|
håkon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() |
Jeg var i Elgiganten (Field's ) i går for at se Pana 500 - de havde sat denop ved siden af pioen, så man rigtig kunne sammenligne - super skarpt billede og farver, og et flot design, så jeg glæder mig til det ringer på min dør idag / Arne |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Arne Har pakkemanden været hos dig ? Han ringede på hos mig i morges, dejligt tidligt, så man rigtig kan nå at få arbejdet med det |
|
BeeVee
|
![]() |
|
håkon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() |
Hej BeeVee og andre ! Ja så er man blevet Pana ejer - det ankom kl.11.00, og var sat op kl. 12.30, så der er blevet indstillet og prøvet hele eftemiddagen - super billede og lyd, Nu mangler jeg bare at forbinde det til min reciver m.m. / Arne |
|
![]() |
|
![]() |
Så er Pana 500 bestilt.. bliver leveret i uge 24.
![]() ![]() ![]() Redigeret af bmhsk |
|
Heino
|
|
![]() |
|
Martin Hemmings ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Hej Beevee Jeg har lige købt et Pioneer PDP 506XDE (50") til 35695.- for en uge siden,,så din pris for 43" er lige lovlig høj. Mvh Martin Hemmingsen Bornholm Redigeret af Martin Hemmings - 25-Juni-2006 kl. 22:12 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |