|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10596 |
![]() |
|
Jeg har kun henholdt mig til fakta, og ikke om folk er fan af det ene eller det andet. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Toebs ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 221 |
![]() |
|
Hej esba.
Jeg har 2 plasma fra panasonic. Et PX700 og et PZ85 PX700 kan godt være lidt besværligt at sætte op med en PC, så man får den rette opløsning og "aspect ratio". (tror det har noget at gøre med det ikke er full HD og har nogle aflange pixels eller noget i den dur, der er sikkert nogen som kan uddybe) Min PZ85 derimod har ingen problemer. Den sættes bare til og så passer det hele. Mht lys og genskær så er mine 2 plasma skærme lige så dårlige som mit LCD til denne disciplin ;) |
||
![]() |
||
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
|
Angående at dit gamle PX80 taber kanalerne hvis du bruger et DVI > HDMI kabel fra PC. Så er det en fejl i de tidligere panasonic modeller. De er meget følsomme over for hvilket udstyr der kobles på. Hvis det ikke overholder HDMI standarden 100 % så laver tuneren det nummer med at alle kanalerne forsvinder. Denne fejl er rettet på senere modeller så det skulle ikke være et problem på X10. Udover det tror jeg nok jeg ville anbefale et LCD til den herre. Jeg er selv stor tilhænger af Plasma ( Har PZ85) Men helt ærligt hvis din skærm skal stå i et meget lyst rum, og den skal bruges udelukkende til Media center. Så er det lige præcis de 2 områder hvor et LCD er et bedre valg. |
||
![]() |
||
Gooferen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
![]() |
|
Det er jeg da ked af at høre, men findes der ikke en eller anden firmware opdatering, der kan løse dette problem? |
||
![]() |
||
esba ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
|
Tak for alle svarene.
Jeg har besluttet mig for dette (LG 42LH4000): Hifipriser Nu må vi se om det bliver rakket ned herinde, inden jeg når at bestille det ![]() Redigeret af esba - 20-Juli-2009 kl. 10:22 |
||
![]() |
||
Gooferen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
![]() |
|
haha ja det gør det helt sikkert, du skulle da have købt en pioneer til mindst 40.000 kr |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
fakta er at mange nye lcd tv har lige så meget genskin. min 50 tommer pioneer til kun 20000 kr
![]() hvis man skal bruge sit tv som en monitor er lcd bedst. men til film og tv fra et media center i denne prisklasse giver plasma alså bedre billedekvalitet for pengene. har selv brugt en panasonic px80 og et mediacenter i et år. men kun til film og tv. forstår ikke nogen gider og bruge sit tv til internet og word, men hvis man har det behov er lcd bedst. min px80 virkede fint med hdmi til hdmi, vga står da dårligt Redigeret af xcardman - 20-Juli-2009 kl. 11:59 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |