recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Plasma TV - Panasonic, Philips, Pioneer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPlasma TV - Panasonic, Philips, Pioneer

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2004 kl. 00:21

Hej Nicolai

Oprindeligt skrevet af Nicolai Nicolai skrev:

Tak for alle de gode bemærkninger. Jeg har set alle 3 i samme butik og hælder mest til Pioneer: skarpeste billede, designet. Når det har fået EISA reward for 2004, kan det heller ikke være helt ringe. Nu vil jeg bare vente lidt på den rigtige pris, selvom det er svært...

Ups, det er den store Sony RDR-HX1000 som fik Eisa Awards 2004

Pioneer er blot den som flere, incl. 2 ud af 3 i recorder.dk teamet, anser som bedste allround model lige nu.

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Rudbeck Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 66
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2004 kl. 09:36
Citér

Ups, det er den store Sony RDR-HX1000 som fik Eisa Awards 2004

Pioneer er blot den som flere, incl. 2 ud af 3 i recorder.dk teamet, anser som bedste allround model lige nu.

 

Øhh, der snakkes vist om TV og ikke recordere i denne tråd

Til top
Pioneer freak Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-December-2004
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2004 kl. 10:37

Jeg ville helt klart vælge Pioneer'en har selv en 435hde og er MEGET tilfreds (det samme er iøvrigt konen så designet må være pænt ;) )

Den har simplethen det bedste billed jeg endnu har set (især HDTV ser suverænt ud) men det er selvfølgelig en smagssag, tag rundt og få de modeller du tænker demonstreret og derefter traf dit valg.

Til top
HenrikH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 733
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2004 kl. 17:24
Oprindeligt skrevet af Splinten Splinten skrev:

Har netop set et Philips 42PF9986 (LCD) live - det bedste billede jeg endnu har set på en fladskærm.

Fantastisk skarphed, kontrast og lysstyrke. Og ved siden af hængte alle de andre store mærker til sammenligning, og med samme indgangssignal. Intet, absolut intet, nåede 9986'eren til sokkeholderne! Og så er jeg ikke engang Philips-fan!

Prisen er desværre 9.000 € vejl.

Kan fås for ca. 50.000 i tyskland, men stadig MANGE penge

Hvor meget mon den falder i løbet af et års tid - et gæt kr. 20.000 til ca. 29.995

mvh

Henrik
Til top
manjassen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-December-2004
Sted: RoskildeDenmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2004 kl. 15:15

Hej jeg har et Pioneer PDP-504HDE og er meget tilfreds, har haft et Philips som blev stjålet... så da jeg skulle vælge et nyt så jeg også på et philips LCD men, min tv- pusher sagde at jeg skulle vente med LCD i et år´s-tid endnu da plasma stadig er længst fremme. Da billede stadig kan "hænge" lidt når det går stærkt.

Og jo lad være med at gå i de store centre og se på tv da de mange gange sætter 5-6 tv til den samme tuner/DVD.

Jan

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu