recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Plasma tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Plasma tv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
blikkeren Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-November-2009
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blikkeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Plasma tv
    Sendt: 03-Juni-2014 kl. 19:24
Hej derude.havde en diskussion med min mesterhold hvem der lavede den bedste skærm pana eller pioneer.
Hvad mener i ? Kom glad
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2014 kl. 19:39
Oprindeligt skrevet af blikkeren blikkeren skrev:

Hej derude.havde en diskussion med min mesterhold hvem der lavede den bedste skærm pana eller pioneer.
Hvad mener i ? Kom glad
Mja... altså da Pioneer lavede deres sidste "M" modeller var de på toppen indtil 2013, her kom Pana´s på omgangshøjde med deres VT60, og så for endelig at overgå Pioneer med Pana´s ZT60Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2014 kl. 19:46
Hvem der "lavede", det er jo datid og dengang Pioneer endnu lavede plasmaskærme. And the winner is: Pioneer! Tongue
Til top
ThomasNorge Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-December-2013
Sted: Hitra, Norge
Point: 143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasNorge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2014 kl. 07:55
Panasonic zt60

Mvh Thomas
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu