recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Plasma
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPlasma

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Juli-2006
Status: Offline
Point: 1004
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2007 kl. 15:47
Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:

Oprindeligt skrevet af lrev lrev skrev:

Jeg kan kun sige hvis du har pengene og pladsen til en 50" så køb en, jeg har ihvertfald fortrudt at jeg ikke købte en 50" istedet for 42" .

Enig.....sådan en er kun "stor" i 14 dage.....sidenhen  kan den simpelthen ikke være mindre(selv konen siger det)

lrev

Lige præcis. Her var det (naturligvis) kæresten der sagde nej til en 50", men men selvfølgelig har hun senere indrømmet at det nok ikke gjorde noget hvis det var blevet til den store model.

Så er det man slår hovedet ned i bordet 10 gange, mens man råber hvad fanden skal jeg bruge det til nu  

Dit hovede eller kærestens

Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-December-2004
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2007 kl. 15:49
Oprindeligt skrevet af Ullum Ullum skrev:

Oprindeligt skrevet af lrev lrev skrev:

Jeg kan kun sige hvis du har pengene og pladsen til en 50" så køb en, jeg har ihvertfald fortrudt at jeg ikke købte en 50" istedet for 42" .

Enig.....sådan en er kun "stor" i 14 dage.....sidenhen  kan den simpelthen ikke være mindre(selv konen siger det)

lrev

Lige præcis. Her var det (naturligvis) kæresten der sagde nej til en 50", men men selvfølgelig har hun senere indrømmet at det nok ikke gjorde noget hvis det var blevet til den store model.

Så er det man slår hovedet ned i bordet 10 gange, mens man råber hvad fanden skal jeg bruge det til nu  

Dit hovede eller kærestens

Det burde være hendes, men det er nu så kønt (skader aldrig at fedte lidt )så det blev mit eget

Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2007 kl. 19:24
Oprindeligt skrevet af Padre Padre skrev:

Altså en 50" i samme mærke? eller er vi ude i noget helt andet nu?

Jamen hvis budgettet er max 20k så skal du holde dig til samme mærke (Panasonic TH-50PX70), er du villig til at ofre 8-10k mere så kan jeg godt anbefale en Pioneer 50" (PDP-507 xa/xd afh. af digitaltuner behov) som jeg er vældigt godt tilfreds med (jeg har godtnok modellen tidligere men alligevel).

Der er delte meninger om hvad der er bedst til hvad (Pioneer kontra Panasonic) men jeg skal give en indikation i næste uge hvor jeg får en Panasonic TH-37PX70 til mit soveværelse så har jeg nemlig muligheden for at lave en seriøs sammenligning (og det skyldes iøvrigt kun at Pioneer ikke laver 37" , valget stod mellem at have briller på i seng.. eller købe en større skærm.... og jeg er altså ikke vild med lcd billedet så det blev en 37" plasma istedet omend den nok er lidt stor.. men jeg har højt til loftet så den kan sidde over en dør med dette vægbeslag, brillerne var lissom udelukket .

Mvh

René
Til top
Axel F Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Februar-2007
Point: 89
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2007 kl. 19:34

Lyder nice...nu er det vel ikke gipsvægge du har

TV...Panasonic PX700

DVD REC...Pioneer 545HX-S
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2007 kl. 19:55
Oprindeligt skrevet af Axel F Axel F skrev:

Lyder nice...nu er det vel ikke gipsvægge du har

neeejj et rigtigt hus er da fuldmuret

Og beslaget skulle kunne klare 30 kg, skærmen vejer 23kg så det burde holde fint.. så er det mere hvilke skruer jeg skal proppe i væggen, for de skal jo gerne kunne holde længe, så hvis der er nogle som har gode forslag til nogle ordentlige skruer til det så hører jeg gerne om det..

Mvh

René
Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Sted: Denmark
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2007 kl. 20:13

Hej!

Du skal bare købe nogle FRANSKE skruer.....8-10mm og nogle passende plugs..,.så sidder den der-og det bliver den ved med

lrev

Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
Padre Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-April-2007
Sted: Sweden
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2007 kl. 22:32
HAHA i er sku for sjove en masse chat, men ingen sådan rigtige svar på det jeg spørger om... kom nu ind i kampen drenge og piger,,, 20000 kr vil jeg bruge. hvad er bedst til de penge?  hvad med det her Panasonic TH50PX70

Redigeret af Padre - 25-April-2007 kl. 22:38
Til top
Axel F Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Februar-2007
Point: 89
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2007 kl. 23:33

Hej Padre.

Efter at have læst næsten samtlige tråde igennem,de sidste par måneder,tror jeg ikke du går galt i byen med pana TH50px70.Tror 95% af dem der har købt det,er ovenud tilfredse,og det er jeg også sikker på du bliver

TV...Panasonic PX700

DVD REC...Pioneer 545HX-S
Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2007 kl. 07:15

HAHA i er sku for sjove en masse chat, men ingen sådan rigtige svar på det jeg spørger om... kom nu ind i kampen drenge og piger,,, 20000 kr vil jeg bruge. hvad er bedst til de penge?  hvad med det her Panasonic TH50PX70

jaaaaa-køb det...godt valg!

lrev

Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 16-September-2006
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2007 kl. 07:47

Ja da   ... eller 50PX600 til 20.999 på hifipriser.dk  ....

Panasonic 50PX600E Plasma TV
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu