|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
|||
Dit hovede eller kærestens |
||||
![]() |
||||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|||
Det burde være hendes, men det er nu så kønt (skader aldrig at fedte lidt |
||||
![]() |
||||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|||
Jamen hvis budgettet er max 20k så skal du holde dig til samme mærke (Panasonic TH-50PX70), er du villig til at ofre 8-10k mere så kan jeg godt anbefale en Pioneer 50" (PDP-507 xa/xd afh. af digitaltuner behov) som jeg er vældigt godt tilfreds med (jeg har godtnok modellen tidligere men alligevel). Der er delte meninger om hvad der er bedst til hvad (Pioneer kontra Panasonic) men jeg skal give en indikation i næste uge hvor jeg får en Panasonic TH-37PX70 til mit soveværelse så har jeg nemlig muligheden for at lave en seriøs sammenligning (og det skyldes iøvrigt kun at Pioneer ikke laver 37" |
||||
Mvh
René |
||||
![]() |
||||
Axel F ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Status: Offline Point: 89 |
![]() |
|||
Lyder nice...nu er det vel ikke gipsvægge du har |
||||
TV...Panasonic PX700
DVD REC...Pioneer 545HX-S |
||||
![]() |
||||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|||
neeejj et rigtigt hus er da fuldmuret Og beslaget skulle kunne klare 30 kg, skærmen vejer 23kg så det burde holde fint.. så er det mere hvilke skruer jeg skal proppe i væggen, for de skal jo gerne kunne holde længe, så hvis der er nogle som har gode forslag til nogle ordentlige skruer til det så hører jeg gerne om det.. |
||||
Mvh
René |
||||
![]() |
||||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|||
Hej! Du skal bare købe nogle FRANSKE skruer.....8-10mm og nogle passende plugs..,.så sidder den der-og det bliver den ved med lrev |
||||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||||
![]() |
||||
Padre ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2007 Sted: Sweden Status: Offline Point: 12 |
![]() |
|||
HAHA i er sku for sjove en masse chat, men ingen sådan rigtige svar på det jeg spørger om... kom nu ind i kampen drenge og piger,,, 20000 kr vil jeg bruge. hvad er bedst til de penge? hvad med det her Panasonic TH50PX70
Redigeret af Padre - 25-April-2007 kl. 22:38 |
||||
![]() |
||||
Axel F ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Status: Offline Point: 89 |
![]() |
|||
Hej Padre. Efter at have læst næsten samtlige tråde igennem,de sidste par måneder,tror jeg ikke du går galt i byen med pana TH50px70.Tror 95% af dem der har købt det,er ovenud tilfredse,og det er jeg også sikker på du bliver
|
||||
TV...Panasonic PX700
DVD REC...Pioneer 545HX-S |
||||
![]() |
||||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|||
jaaaaa-køb det...godt valg!
lrev
|
||||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
||||
![]() |
||||
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
|||
Ja da ... eller 50PX600 til 20.999 på hifipriser.dk .... |
||||
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |