|
Plasmabuzz, ny strømforsyning, hjælp? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Januar-2013 kl. 23:22 |
Hej
Jeg har tidligere haft en tråd om emnet under plasma tv mener jeg, men jeg prøver igen da jeg ikke har opgivet håbet. Jeg har et Panasonic TX-P50V10E. Det lider lidt af plasmabuzz, det er ikke meget og jeg har levet med det indtil videre. Jeg har lige fundet ud af tv'et har DVB-C modtager hvis man sætter det op som svensk tv, og det var den store årsag til at skifte, da den er væk vil jeg gerne beholde tror jeg. Nu er det kun den anelse buzz der skal elimineres, så er tv'et perfekt til mig. Kan man skifte strømforsyning til en ny/bedre/større/eller andet (eller få en radio/tv mekanikker til det) og slippe for problemet? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |