|
plasmaskærm - ødelagt hinde? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
emmortan ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-August-2013 Sted: Glumsø Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-August-2013 kl. 14:10 |
Hej alle, jeg har lige rengjort min skærm med microfiber klud fordi jeg var ved og være lidt træt af den var så beskidt, efterfølgende så jeg at der var et ordenlig plamasage hvor det virker somom der mangler sådan en antispejl refleks hinde, den har halvt set sådan lidt halvsjov ud deromkring men det blev meget værrer efter rengøring jeg må indrømme jeg også brugte lidt glasrens denne gang fordi det så langtid sine je ghar gjort skærmen rent så tænkte den ku få lidt til at få det helt rent så det stod fint.
Kan man gøre noget for redde det? Det er et problem også når fjernsynet er slukket så det helt sikkert skærmen der er noget med http://peecee.dk/uploads/082013/IMG_20130820_133700.jpg ![]() Redigeret af emmortan - 20-August-2013 kl. 14:12 |
|
//JE
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er Antireflex belægningen der er ødelagt, og derved IMHO også panelet. Hvad kan man gøre, man kan ærgre sig over det, det er hvad man kan.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
emmortan ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-August-2013 Sted: Glumsø Status: Offline Point: 2 |
Kan det ske med alderen? Eller er det min rengørings metodik der er forkert ? Har haft rigtigt mange lcd skærme og lcd med led belysning og der har jeg aldrig haft nogen problemer der minder om dette, men det selvføgelig også en anden type skærm
Redigeret af emmortan - 20-August-2013 kl. 16:13 |
|
//JE
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Man renser kun med GLASRENS på glas! Det er skrappe sager med salmiak i. Jeg bruger alm lunken vand med et hårdt opvredet fin microklud. Det tar snavset, hvis det gøres regelmæssigt.
|
|
![]() |
|
ubeslutsom ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2012 Status: Offline Point: 163 |
En tynd opvaskemiddelopløsning skulle også være ok.
|
|
![]() |
|
javilha ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2012 Sted: kbh Status: Offline Point: 455 |
Jeg bruger den hvide "Neutral" opvask i mild opløsning, til at rengøre glasset på mit plasma. Det er fuldstændigt rent uden efterladenskaber bagefter.
![]() |
|
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |