|
plast etuier til 35mm film |
Besvar |
Forfatter | |
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-December-2023 kl. 16:13 |
Er der nogen der ved hvor man støver nogen plast etuier med låg op til 35mm film, mangler omkring 40 stykker.
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4112 |
Funktioner
Tak(0)
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for dit svar, Det er lige sådanne nogle.
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2192 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis det er fordi du skal have indsendt en masse film til fremkaldelse, så husk, at laboratoriet ikke vil have dem indleveret i etuierne - de skal bare have selve filmen som den er, når den hives ud af kameraet. Er de IKKE til dette brug, så kan der ses bort fra mit indlæg...
Redigeret af mnielsen - 25-December-2023 kl. 17:47 |
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
det er til gamle film der nu er scannet, istedet for de ligger blot i en kasse samlet ubeskyttet
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2192 |
Funktioner
Tak(0)
|
OK! Der har jeg altid bare haft mine til at ligge i de kuverter, som jeg fik dem i, efter jeg modtog dem fra fremkaldelsen. Mange gange, skulle jeg have lavet 20 X 30-forstørrelser. Så der har jeg mange af de store papkuverter liggende, så ligger filmene deri, mørkt og godt.
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Endte med 50 stk hos et kinesisk firma temu.com og kvaliteten er fin
Interesant firma med alt muligt
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |