|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
plouger ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
![]() |
|
GEARs aprilsnar gav Cybercity telefonstorm http://gear.comon.dk/index.php/news/show/id=15393 |
||
Hilsen
Plouger |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
Jeg må sige det er et godt inititiv for TDC brugere..
Har selv allerede prøvet det er par gange, og det er nu enkelt nok at bruge.. Det er bare synd de skal blive på min pc, og ikke kan køre over på min ps3. Så initiativet er godt nok, bare lidt for godt beskyttet, da man idag jo ikke bruger mp3/wma på sin pc men på mange andre enheder.. Findes der en løsning som klarer dette drm problem? jeg har pt ingen løsning fundet, som tdc og ms jo nok er rigtig glade for.. Og jeg ønsker ikke at installere VMware eller Virtual station for dette lige nu.. Så vigtigt er det heller ikke.. |
||
![]() |
||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
|
Har mobil hos TDC - men har stadig ikke fået prøvet.. 1. Hvor er FLY på min telefon? Ingen kan svare da min P990i ikke har deres lille flotte Fly logo. TDC siger. Du skal installere opsætningen. Ja tak, det giver mig ikke jeres lille flotte logo, men kun en Wap/GPRS opsætning.. Nå.. 2. Jeg lytter ikke til musik på min telefon, og hvor er det da nederen at fylde en telefon med mp3. - Bare ud for de to ser jeg overhovedet ikke pointen med det. Jo, hvis jeg en dag sad i toget på vej hjem fra jylland et sted, og virkelig havde brug for noget nyt musik. Men ellers ikke nej. Der har jeg min ZEN player. - Don't get it. |
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
![]() |
||
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
SKAL man være på TDC's net for at det virker? Eller kan en TDC bruger godt hente musik ned med sin kode hjemme hos fx en Cybercity kunde?
|
||
Anders
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Du skal både være TDC kunde, og have det rette abb. Jeg har den højst mulige hastighed hos TDC, 20mbit. Åbenbart mener TDC ikke at jeg betaler nok for dette, (selvom jeg synes 739,- om måneden er rimeligt højt), så de synes da heller ikke, at jeg skal have adgang til PLAY. Jeg vil tro, at de derved henter en hulens masse penge fra os/dem der ikke kan få adgang, som så betaler for de "små" forbindelser og deres PLAY adgang. Man undres gang på gang over det firma
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8680 |
![]() |
|
Ifølge deres hjemmeside koster 20Mbit 474,- (eller 468,- uden PLAY) og deres højeste hastighed er 50Mbit. Hvis du har en erhvervslinje kan du vel ikke forvente at den skulle inkludere PLAY. Redigeret af lunddal - 08-April-2008 kl. 11:02 |
||
![]() |
||
Phil ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Oktober-2007 Status: Offline Point: 71 |
![]() |
|
Undskyld jeg spørger, men hvorfor i alverden giver du så meget for internet, når du for 300 kr mindre pr måned kan få den samme hastighed hos CC?
MVH. Phil |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Så skal jeg have tjekket min regning. Sidst jeg tjekkede gav jeg 739,- Det er dog inkl. 3 timers døgnservice a 100,- om måneden og fast (statisk) Ip adresse, som vistnok koster 40,- om måneden. Men 599,- er stadigvæk meget. Men pointen er, at jeg jvf. deres betingelser for PLAY, ikke kan få adgang til PLAY med denne høje hastighed.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Fordi CC ikke kan tilbyde 20mbit i det område jeg bor i.
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8680 |
![]() |
|
De er nok bange for at du downloader alt ![]() Det sjove er at der faktisk er en pris både inkl. og ekskl. PLAY for deres hastigheder - inkl. 20MBit. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg tror slet ikke de selv har styr på det. Jeg var inde og tjekke betingelserne den aften/nat de åbnede. Og trods en del ventetid, fordi de selvfølgelig ikke var klar alligevel til tiden, så startede jeg med at læse betingelserne. Og såvidt jeg lige husker, så gik de kun op til 10mbit. Resten kunne ikke. De behøver dog ikke være nervøse for at jeg downloader det hele. Jeg er rimelig stor modstander af hårdt komprimeret film og musik
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er åbenbart ikke ændret jvf. deres betingelser: Arrgh.. crist.. glem det.. Er mig der slet ikke kan læse.. 20mbit ER med nu. Og lundal har ret.. Helt op til 50mbit. Jeg tror bare jeg trækker snablen lidt til mig her Redigeret af Kandersen - 08-April-2008 kl. 13:39 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |