|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DjonDjoe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2004 Status: Offline Point: 266 |
![]() Sendt: 09-September-2010 kl. 08:08 |
Jeg skal have en ny afspiller til at afløse PCH-100 i soveværelset, da den er AAALT for langsom til at skippe og FastForward, specielt når man er vant til XBMC i stuen.
Kan PlayOn skippe ca 1 minut frem og tilbage ved tryk på venstre/højre piletaster på remoten? Og går det hurtigt? Den skal ikke stå og tænke i 3-6 sekunder ligesom PCH inden den fortsætter afspilningen. Det samme skal være gældende for FastForward, som også gerne må kunne spole mere end 8X. Andre anbefalinger må også gerne nævnes, hvis de besidder disse egenskaber. Den skal primært bruges til at afspille optagede filer fra DVBViewer, der er beliggende på en server. Redigeret af DjonDjoe - 09-September-2010 kl. 08:09 |
|
![]() |
|
kimfrede ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
![]() |
Jeg har ikke haft min så længe endnu - og jeg har kun film liggende i video_ts mappestruktur - så det er på den baggrund jeg udtaler mig.
Du kan springe ca. 5 minutter frem eller tilbage ved at anvende 'Next' / 'Previous' - det sker stort set øjeblikkelig. Du kan spole x 1,5, x2, x4, x8, x16 og x32 (tror jeg nok - den står derhjemme :) ).
Jeg ved ikke, hvordan det virker i dit optageformat - som i øvrigt er hvilket?
|
|
/kims
|
|
![]() |
|
DjonDjoe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2004 Status: Offline Point: 266 |
![]() |
Åh hedder de ikke .ts? Mener jeg de gør.
Man kan ikke selv indstille hvor meget den skal skippe ved tryk på next/previous? 5 minutter er lige i overkanten til at springe reklamer over. Redigeret af DjonDjoe - 09-September-2010 kl. 08:48 |
|
![]() |
|
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
![]() |
POHD kan "spoles" frem/tilbage med < og > piletaster (dog ikke med den nyeste SDK3.x firmware). Jeg tror den skipper ca. 30 sec for hvert tryk og der er ingen ventetid.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvorfor ikke med den nyeste firmware? POHD = PlayOnHD Mini også?
Så én siger 5 minutter og en anden 30 sekunder eller hvorledes? |
|
![]() |
|
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
![]() |
Next/Previous taster og de blå piletaster på fjernbetjeningen har forskellige funktioner.
Du kan check på ACRyan forum hvilke plusser/minusser de forskellige firmware versioner har. |
|
![]() |
|
kimfrede ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
![]() |
Så fik jeg tjekket op på sagen derhjemme. Ovenstående vedr. funktionalitet på video_ts folderstruktur (hvor der afspilles .IFO filer) var korrekt husket - så det står til troende.
Jeg har i øvrigt en PlayOn Mini - med nyeste firmware i beta: PV73200_v7.0.21.r4312_European
Ved afspilning af .avi .m4v eller .mkv (det var dem jeg havde en udgave af) kan man ikke anvende Next/Previous, men
- du kan stadig spole x1,5; x2; x4; x8; x16 samt x32.
- du kan skippe ca. 1 min. 20 sek. frem (eller tilbage) ved at anvende de blå piletaster. Det vidste jeg faktisk ikke, men det virker overraskende godt - der kommer en tidsbar frem i bunden, og så kan man se hvor (langt) man springer frem / tilbage. Ja - man kan skippe x antal 80 sek. og så trykker enter, når man er der, man vil være.
Sidstnævnte virker også ved afspilning af .ifo filer i video_ts foldere
|
|
/kims
|
|
![]() |
|
![]() |
Nice, det lyder sgu godt!
|
|
![]() |
|
![]() |
Velbekomme
![]() Glemte lige at anføre, at Minien også har en "Go to" funktion - så man kan springe til et vilkårligt kapitel og/eller tidspunkt i det man ser. F.eks. til 30.00 min. inde i en film/serie.
Ikke så relevant for "skip reklame", men nu vi er i gang med at liste funktionaliteten...
|
|
/kims
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |