|
Playready opdatering |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kingster ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-November-2012 kl. 18:39 |
Hej Spywarefri.
Jeg har fået et problem men min Microsoft media center. Nå jeg vil se live tv på den, så skriver den at jeg skal opdatere Playready. Hvis jeg siger ja til det, så går den igang, men skriver at Opdateringen af playready ikke blev fuldført, og om jeg vil forsøge igen. Det prøver jeg så, men det sker ikke noget, og den spørger igen om jeg vil opdatere Playready. Og det kan man så blive ved med. Hvad skal jeg gøre, og hvad er PLAYREADY for noget? Hilsen Kingster. |
|
![]() |
|
alyz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 683 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan du installere opdateringer fra Windows update? Hvis nej så tjek computeren tid/dato
|
|
Gamer: CoreI7 8750, 16GB, GTX1070 6GB, 512GB SSD.
MP: I3 2,9 GhZ, 4GB, 3 TB, 64 SSD TV: 48PFS8109: Anlæg: Denon /DALI |
|
![]() |
|
NielsR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 92 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Anvender du DVBLogic's TVSource til Windows Media Center ?
For så er det et velkendt problem at PlayReady ikke kan installeres. Det er normalt heller ikke noget problem, kun hvis ens TV signal ikke er for kraftigt. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |