|
Playstation 3 defekt - solgt |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
fjongejohn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2011 Sted: Nørrebro Status: Offline Point: 263 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Marts-2013 kl. 21:31 |
Solgt Der er tale om den gamle Playstation 3 60 Gb fat, som har et defekt drev. Den har fået et nyt drev i, men efter en uge stod det også af. Så nu gider jeg ikke rode mere med det - der er købt en anden, også ville jeg se om der ikke var en anden der kunne få glæde af den. Den virker fint til Netflix eller streaming af film fra NAS-disk. Det eneste der ikke virker, er drevet. Det er den model, hvor man kan spille Playstation 2 spil, har 4 USB-indgange og kortlæser :) Der medfølger kun strømforsyning og de to Blu-Ray dreve med. Den står i Valby, men sendes gerne på købers regning. Model: CECHC04 3-113 118-01. HBO: 300 kr. Køb nu pris: 450 kr. Tag evt. et kig her, for at se de Playstation 3 spil jeg sælger: http://www.dba.dk/forskellige-titler-ps3-je/id-90577272/ Der gives 20 kr. i rabat pr. spil, hvis man køber spil med.
Redigeret af fjongejohn - 22-Marts-2013 kl. 18:12 |
|
![]() |
|
fjongejohn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2011 Sted: Nørrebro Status: Offline Point: 263 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
# Update.
Da der ikke har været så mange henvendelser, så smider jeg den på DBA og diverse andre forummer :)
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Havde egentligt gerne budt på den. Hvor meget tror du Porto er?
|
|
![]() |
|
# Aerik.
50-80 kr uden omdeling, så kan du hente den ved den nærmeste Post Danmark :)
|
|
![]() |
|
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
Er det så ikke 60 GB modellen du har til salg? /Per Redigeret af niepe - 19-Marts-2013 kl. 18:09 |
|
![]() |
|
# Niepe.
Det er det da nok! Det er en CECHC04 3-113 118-01. Min fejl, tak for rettelsen! :)
|
|
![]() |
|
# Update.
Lige for at samle op på trådene, så er der tale om en Playstation 60 Gb Fat, CECHC04 3-113 118-01. Det er forsat den med kortlæser, USB-indgange og mulighed for at spille PS2 spil :)
|
|
![]() |
|
Jacobtoft ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2008 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 381 |
300pp budt
|
|
![]() |
|
# Jacobtoft.
Noteret.
|
|
![]() |
|
devito ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-December-2008 Status: Offline Point: 31 |
Hvilken firmware kører den på ? 4.31 ?
|
|
![]() |
|
# Devito.
Det skal jeg ikke kunne sige, den er pakket sammen og klar til at blive afhentet :) Men mener ikke den er blevet opdateret på det sidste.
|
|
![]() |
|
# Update.
Budrunden slutter fredag kl 11.30 :) Førende bud er Jacobtoft med 300pp. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |