Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
nekolas
Guld medlem
Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 871
|
Sendt: 26-Juli-2008 kl. 18:23 |
uha en hvid ps3, ville være lækkert  hvis bare den havde eksisteret dengang jeg købte min japanske ps3!
|
 |
staack
Guld medlem
Oprettet: 12-August-2007
Point: 707
|
Sendt: 26-Juli-2008 kl. 20:30 |
DarkStar skrev:
Jeg har den hvide japanske PS3.
Den afspiller Reg.A Blu-ray og NTSC R2 DVD. Den kan IKKE afspille PAL DVD'er
Jeg købte den udelukkende som en Reg.A afspiller til Blu-ray så det gør mig ikke noget. Oven i det, så er den SÅ meget mere lir at se på, end den kedelige sorte udgave. |
Okey jeg skal lige have skåret det ud i pap, da jeg ikke er så sikker på de tekniske udtryk.
-Den kan ikke afspille de DVD'er der bliver solgt i dk?
-Den kan godt afspille de Blu-rays der bliver solgt i dk?
-Den kan godt afspille de PS3 spil der bliver solgt i dk og Eu?
Og hvad kræver den af ens tv?
(Havdei første omgang ikke tiltænkt den som en afspiller af film, men mere en ren spille maskine, men det kunne jo være rart hvis den også kunne tage blu-ray og dvd med i købet.)
|
 |
nekolas
Guld medlem
|
Sendt: 26-Juli-2008 kl. 21:33 |
staack skrev:
DarkStar skrev:
Jeg købte den udelukkende som en Reg.A afspiller til Blu-ray så det gør mig ikke noget. Oven i det, så er den SÅ meget mere lir at se på, end den kedelige sorte udgave. |
Okey jeg skal lige have skåret det ud i pap, da jeg ikke er så sikker på de tekniske udtryk.
(Havdei første omgang ikke tiltænkt den som en afspiller af film, men mere en ren spille maskine, men det kunne jo være rart hvis den også kunne tage blu-ray og dvd med i købet.) |
Den kan IKKE afspille DVD'er solgt i DK (region 2, pal) Den kan afspille NOGLE Blu-rays solgt i DK, men hvorfor skulle du dog det når den KAN afspille US Blu-rays som er meget billigere Den KAN spille ALLE PS3 spil! US, DK, EU, ALLE! Den kan IKKE spille PS2 spil, ligemeget hvor de er fra! Den kræver IKKE noget specielt af dit tv. Du kan bruge component, composite eller HDMI.. HDMI er at foretrække hvis du har et HD-tv 
Redigeret af nekolas - 27-Juli-2008 kl. 18:14
|
 |
Zola25
Super bruger
Oprettet: 09-Februar-2007
Point: 267
|
Sendt: 27-Juli-2008 kl. 00:09 |
staack skrev:
hah det var ikke meget hjælp, det kunne jo godt være sony havde udmeldt at den snart ville komme |
Sony er jo kendt for den vel nok underligste markedsføringspolitik "known to man" - Du skal ikke regne med at høre noget som helst om deres planer omkring PS3, men du kan være sikker på at vi bliver røvrendt i Europa og får alting 1 års tid efter amerikanerne som alligevel hellere vil have xBox eller Wii...?
|
Samsung UE55JS8005 (KEF T201/5.1) BenQ W5000 Denon AVR 1911 Oppo BDP-103 B&W 684 + HTM62 + Dali Basis 100 Sub. (7.1) Playstation 4 Zaptor
|
 |
detlef
Guld medlem
Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Point: 1390
|
Sendt: 27-Juli-2008 kl. 09:08 |
nekolas skrev:
Den kan IKKE spille PS1 og PS2 spil, ligemeget hvor de er fra!
|
Hvorfor skulle den ikke kunne afspille PS1 spil, er det noget særligt ved den Japanske model? Min 40GB spiller PS1 uden problemer! ( Hogs of War, yeah baby!!)
Redigeret af detlef - 27-Juli-2008 kl. 09:09
|
 |
nekolas
Guld medlem
|
Sendt: 27-Juli-2008 kl. 10:27 |
nå så må du undskylde, det er så mig der har totalt misforstået playstation 3's funktioner omkring PS1 og PS2 - troede det gik hånd i hånd sammen, og at 60gb' kunne spille begge dele hvor at 40gb ikke kunne
så blev man det klogere
|
 |
detlef
Guld medlem
Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Point: 1390
|
Sendt: 27-Juli-2008 kl. 10:32 |
Ingen grund til at undskylde  det skader jo aldrig at blive klogere på en søndag  Tror det hænger sammen med at Sony sælger PS1 spil til DL på shoppen, så der for kan PS1 skiver også spilles....
|
 |
Mike S.
Guld medlem
Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
|
Sendt: 27-Juli-2008 kl. 10:50 |
nekolas skrev:
|
Jo - ALLE PS3 konsoller kan spille PS1 spil - det er software emuleret - men den vil nok kun spille PS1 spil fra Japan/NTSC markedet.
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
|
 |
Lars
Administrator
recordere.dk teamet
Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
|
Sendt: 27-Juli-2008 kl. 10:50 |
nekolas skrev:
nå så må du undskylde, det er så mig der har totalt misforstået playstation 3's funktioner omkring PS1 og PS2 - troede det gik hånd i hånd sammen, og at 60gb' kunne spille begge dele hvor at 40gb ikke kunne |
Nej, det er kun PS2 spil man er afskåret fra, med en PS3 40GB
/Lars
|
Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
 |
staack
Guld medlem
Oprettet: 12-August-2007
Point: 707
|
Sendt: 27-Juli-2008 kl. 11:41 |
nekolas skrev:
staack skrev:
DarkStar skrev:
(Havdei første omgang ikke tiltænkt den som en afspiller af film, men mere en ren spille maskine, men det kunne jo være rart hvis den også kunne tage blu-ray og dvd med i købet.)
|
Den kan IKKE afspille DVD'er solgt i DK (region 2, pal)
Den kan afspille NOGLE Blu-rays solgt i DK, men hvorfor skulle du dog det når den KAN afspille US Blu-rays som er meget billigere
Den KAN spille ALLE PS3 spil! US, DK, EU, ALLE!
Den kræver IKKE noget specielt af dit tv. Du kan bruge component, composite eller HDMI.. HDMI er at foretrække hvis du har et HD-tv 
|
Okey, der fik jeg byttet godt rundt på det
Det er jo lige før det er perfekt,(for mig) for ville hovedsageligt kun bruge den til spil, også bruge en anden blu-ray afspiller til film.
Og hvis jeg så samentidig kan købe Blu-rays fra US og afspille i PS3'eren, kan det jo ikke være mere perfekt
Har pt. ikke et HD tv, da jeg havde indbrud for kort tid siden, men skal have et nyt så snart forsikringspengene kommer, men understøtter alle hd tv, de ting der skal bruges til den Japanske PS3?
Og der det muligt at købe endnu en PS3 hvid controller i løs tilstand i dk?
Forresten tak, for alle de gode svar.
|
 |
Gauze
Bruger
Oprettet: 13-Januar-2007
Point: 108
|
Sendt: 27-Juli-2008 kl. 12:12 |
Hos cdwow.com kan du købe en hvid dualshock 3 controller til billige penge og så slipper du for at skulle betale told.
|
 |
nekolas
Guld medlem
|
Sendt: 27-Juli-2008 kl. 18:34 |
okay okay så har jeg forstået det!! xD har redigeret min post så der kun står PS2 spil nu  staack -> jeg købte min hvide DS3 controller over ebay
|
 |