|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
brr_dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() Sendt: 25-August-2008 kl. 14:36 |
Hejsa,
Er det forbundet med problemer at købe en playstation 3 i Tyskland? Er det samme udgave, eller er sproget i den Tysk ![]() Mvh, Brian R. |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Nej, det er helt ens.. du skal kun tænke på service delen, hvis den skal retur.. købte selv hos www.cyberport.de og på "efterkrav" det er sgu service.. DHL havde dog lidt udfordringer, da de så lagde en MOMS betalings blanket med forsendelse, de havde vist ikke lige opfundet efterkravs blanketten hos DHL.
|
|
![]() |
|
kojak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2006 Status: Offline Point: 250 |
![]() |
Er der noget at spare ved at købe i tyskland?
|
|
![]() |
|
brr_dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
Pendec: Tak for svaret. |
|
![]() |
|
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
Jeg købte selv en PS3 60 GB tilbage i maj 2007 og hentede den i Mediamarkt
i Flensburg ... den har på ingen måder givet mig problemer og der var trods alt 900 kr. at spare dengang. Jeg aner ikke hvad der kan spares i dag i forhold til nypriser, men uanset hvor stor besparelsen er, skal man lige huske at trække transportudgifterne fra. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |