|
PlayStation 3 & Netflix US konto ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dr.ralph ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2006 Sted: Kbh Ø Status: Offline Point: 243 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-November-2012 kl. 22:17 |
Jeg har en PS3, hvor jeg med stor fornøjelse bruger Netflix på - men med en dansk konto.
Hvordan får jeg den lige til at sætte det op, så jeg får en US konto og dermed kan se nyere sæsoner af de mange serier, såsom Breaking Bad og Dexter ![]() Jeg har kigget i Netflix tråden, men fandt ikke lige præcis svar på, hvordan man gør, hvis man benytter Netflix med PS3. På forhånd mange tak for hjælpen
![]() |
|
Mvh
Dr.Ralph |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du tegner et abonnement hos unblock-us.com og sætter din PS3 op som angivet på deres support-side.
Dernæst skal du købe et amerikansk Netflix abonnement (du skal bruge en amerikansk adresse), og så kører du Netflix på din PS3 som du plejer. |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Jens Thomsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
Det er nu ikke nødvendigt, hvis han allerede har abonnement på dansk Netflix. Så behøver han kun unblock-us.com oveni. (Man kan selvfølgelig vælge at skifte og abonnere på amerikansk Netflix i stedet for dansk, fordi det er billigere. Men det er en anden sag. Det er ikke en nødvendighed at have en amerikansk konto for at se indholdet på den amerikanske Netflix.)
|
|
![]() |
|
dr.ralph ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2006 Sted: Kbh Ø Status: Offline Point: 243 |
Tak til Jer begge 2 for svar
![]() |
|
Mvh
Dr.Ralph |
|
![]() |
|
Gnubberen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2012 Status: Offline Point: 7 |
Det er nok også værd at tilføje at der er ligeså mange sæsoner af Breaking Bad på den danske, som der er på den amerikanske. Og at Dexter ikke er på den amerikanske.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |