recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PlayStation 3 & Netflix US konto ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PlayStation 3 & Netflix US konto ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dr.ralph Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Februar-2006
Sted: Kbh Ø
Status: Offline
Point: 243
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr.ralph Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PlayStation 3 & Netflix US konto ?
    Sendt: 12-November-2012 kl. 22:17
Jeg har en PS3, hvor jeg med stor fornøjelse bruger Netflix på - men med en dansk konto.

Hvordan får jeg den lige til at sætte det op, så jeg får en US konto og dermed kan se nyere sæsoner af de mange serier, såsom Breaking Bad og Dexter Question

Jeg har kigget i Netflix tråden, men fandt ikke lige præcis svar på, hvordan man gør, hvis man benytter Netflix med PS3.

På forhånd mange tak for hjælpen Smile
Mvh
Dr.Ralph
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Point: 4808
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2012 kl. 09:44
Du tegner et abonnement hos unblock-us.com og sætter din PS3 op som angivet på deres support-side.

Dernæst skal du købe et amerikansk Netflix abonnement (du skal bruge en amerikansk adresse), og så kører du Netflix på din PS3 som du plejer.
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Jens Thomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 136
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jens Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2012 kl. 19:32
Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

Dernæst skal du købe et amerikansk Netflix abonnement (du skal bruge en amerikansk adresse), og så kører du Netflix på din PS3 som du plejer.

Det er nu ikke nødvendigt, hvis han allerede har abonnement på dansk Netflix. Så behøver han kun unblock-us.com oveni.

(Man kan selvfølgelig vælge at skifte og abonnere på amerikansk Netflix i stedet for dansk, fordi det er billigere. Men det er en anden sag. Det er ikke en nødvendighed at have en amerikansk konto for at se indholdet på den amerikanske Netflix.)
Til top
dr.ralph Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Februar-2006
Sted: Kbh Ø
Point: 243
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr.ralph Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2012 kl. 21:52
Tak til Jer begge 2 for svar Thumbs Up
Mvh
Dr.Ralph
Til top
Gnubberen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-Oktober-2012
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gnubberen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2012 kl. 10:24
Oprindeligt skrevet af dr.ralph dr.ralph skrev:

Hvordan får jeg den lige til at sætte det op, så jeg får en US konto og dermed kan se nyere sæsoner af de mange serier, såsom Breaking Bad og Dexter Question

Det er nok også værd at tilføje at der er ligeså mange sæsoner af Breaking Bad på den danske, som der er på den amerikanske. Og at Dexter ikke er på den amerikanske.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu