|
Playstation 4 (500gb) inkl. 2x control + spil |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Schubring ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 226 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Januar-2016 kl. 00:36 |
|
Sælger min 4 måneder gammel Playstation 4 med 2 x control
(købt 02-10-15 så stadig garanti) Kvittering og org. emballage haves. "Fifa 16" + "Need for speed: Rivals" medfølger Pris: 2.500,- Befinder sig på Frederiksberg hvor den kan ses/prøves. Skal afhentes hos sælger. |
||
![]() |
||
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Er det den nye model ?
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Mener kun den findes med 1TB disk.. |
||
![]() |
||
Schubring ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 226 |
|
Øhhh...... det vil jeg da næsten tro (som skrevet er den lige købt), men er der en måde hvor jeg kan tjekke det? |
||
![]() |
||
|
Det er en 500gb! |
||
![]() |
||
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
|
Den nye model findes vidst også som 500 gb og hedder cuh 1200
|
||
![]() |
||
|
Den skulle hedde: CUH-1216A...... Hvad er forskellen på denne og CUH-1200? |
||
![]() |
||
|
Dem der hedder noget med 12 først er de nye, de gamle hedder vidst 11. 2200 afhentet ?
|
||
![]() |
||
|
Okay, så må min være en af de nye - du skal have tak for hjælpen ![]() |
||
![]() |
||
joensson ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 213 |
|
Til info angående CUH-12 numrene: Den første CUH-12 serie model der kom var i Juni 2015, den var til det japanske marked og hed CUH-1200A. I forhold til CUH-11xx serien er forskellene: - kabinettet er i mat sort plastic på CUH-12xx, hvor det på CUH-11xx er delvist blankt sort. Det matsorte er mindre modtageligt over for ridser, støv og fedtede fingre...efter sigende - jeg har ikke en. - CUH-12xx bruger ca. 8% mindre strøm end CUH-11xx og larmer derfor også lidt mindre - Sony har ændret 16x512MB RAM i CUH-11xx til at være 8x1GB RAM blokke i CUH-12xx - sikkert fordi det var billigere, der er ikke performance-forbedringer pga. det. Der skal nok være flere forskelle, men det var dem jeg lige kunne komme på.
|
||
![]() |
||
|
Så skulle den vidst være på plads - tak for info ![]() |
||
![]() |
||
bjorno ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
|
2.300 afhentet?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |