|
playstation 4 som media afspiller !? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fiskeowen1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-August-2013 Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Januar-2015 kl. 17:57 |
Hvordan bruger i jeres ps4 som media center/afspiller ??
Jeg har en netværkshardisk med film og tvserier på, om jeg indtil vidre bare har afspillet via et tørt interface gennem *gennemse netværk* på mit phillips tv.... troede at der ville være en fed media afspiller / center i min nye ps4. Men ikke engnag plex kan indstalleres om app. - jo, hvis man betaler for et et "plexpass" og stadig er det min fysiske computer på netværket, der skal fungere som server! det er ikke smart. kan ps4 ikke fungere som stand alone media center, og spille filer via mit netværk ? - eller en usb harddisk direkte sat i ps4 ??? |
|
![]() |
|
bleed_blue ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tror ikke der er så mange muligheder, udover det plex du selv nævner. Problemet er, at PS4 ikke understøtter DLNA. Så vidt jeg husker kan du heller ikke smide din filmsamling på en usb disk og afspille den vej.
Kort sagt: PS4 er ikke nogen god medie center løsning. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |