recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Playstation 4: THIEF til next-gen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Playstation 4: THIEF til next-gen

Besvar Besvar Side  <1 1314151617>
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 06:28

Ja, historien er meget cliche og streamlined, men det er så flot, at det er fedt. Helghast er så fede, at det er fedt. Animationerne ved "cloce combat finish them" er fremragende. Det er nok for mig. :)

Problemet med deres MP er, at idioterne ikke fatter hvordan det skal spilles, så jeg bliver hurtigt træt af det og hopper tilbage til COD. Ikke fordi idioterne dér kan finde ud af det, men fordi det er noget nemmere at køre solo...

BORING!
Til top
Mikkel.C Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Marts-2006
Sted: Aalborg
Point: 201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkel.C Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 11:45
Jeg køber den hvis de laver et WipeOut der læner sig op af WO3. Nåja, og det så ikke kræver en FB konto a spille multiplayer...

Jeg er også en halv-gammel prut, men jeg er ikke helt begejstret for at alt absolut skal køre i skyen. Jeg vil f*nme kunne spille mine spil selvom jeg ikke kan få fat i Sonys servere. Men jeg synes ikke jeg har set nogen 'off-line' mulighed?

Endelig glæder jeg mig lidt til at se hvad Paradox Interactive laver på listen over 3rd party supportere. Jeg ahr sunket ufattelige mængder tid i deres strategi spil, men det er ikke lige dem jeg forbinder med en konsol :)

Redigeret af Mikkel.C - 22-Februar-2013 kl. 11:49
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 13:39
coolshop har dem som preorder til 3999kr nu :)
Er der noget om hvonår den kommer? 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 18:49

Holiday 2013 skrev de under konferencen.

BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 18:51
 Glem nu alt om de priser der. Det er kun place-holders indtil de rigtige priser bliver offentliggjort. Det sker nok til E3, hvor selve konsollen også først vil blive vist frem.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 18:53
Oprindeligt skrevet af Mikkel.C Mikkel.C skrev:

Jeg køber den hvis de laver et WipeOut der læner sig op af WO3. Nåja, og det så ikke kræver en FB konto a spille multiplayer...

Jeg er også en halv-gammel prut, men jeg er ikke helt begejstret for at alt absolut skal køre i skyen. Jeg vil f*nme kunne spille mine spil selvom jeg ikke kan få fat i Sonys servere. Men jeg synes ikke jeg har set nogen 'off-line' mulighed?

Facebook og Gaikai (skyen) er alt sammen valgfrit.

Desuden vil der aldrig komme flere Wipeout spil. Firmaet blev lukket sidste år og så vidt jeg kan forstå er der nogle af de tidligere ansatte der nu hjælper Evolution med at lave Drive Club.

Redigeret af SteffenD89 - 22-Februar-2013 kl. 18:53
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 18:54

Er det kun mig, der lagde mærke til den lille fine, hentydning til MS i deres intro:

http://www.youtube.com/watch?v=cFhSoZBDwt8

"We didn't build a box".

HEHE

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 19:10

Jimmy Fallon show hvor controlleren bliver kort fremvist

via alr1ght

additional camera utility to sense depth

Redigeret af SteffenD89 - 22-Februar-2013 kl. 19:17
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 23:29

Forstår ikke analog stick på den nye. Hvorfor fanden har de ændret den opad kurvende stil? Xbox ejere går over og køber specielle sticks så de kan få den kurve fordi den er federe end en fordybning - specielt til FPS. 

#FAIL

BORING!
Til top
mikkelp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Maj-2004
Point: 167
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 14:17
Super fedt show!

1. Det var da opløftende at se at der var gode kræfter bag hele arkitekturen på projektet (nemmere at programmere til mm.).

2. Der lægges op til at man kan share ens spilsession. Det betyder jo i virkeligheden at alle spil nu er online  co-op!

3. Glæder mig over Gaikai indflydelsen generelt (ingen download tider). Tænk hvis alle PS3 spil-kataloget bare ligger der dag et. Wow. Bekymringen er jo nok mest en dels audio/video kvaliteten...

4. Baggrunds download... Endelig!

På den lidt negative side kan man nævne den manglende software annoncering. Ville gerne have set naughty dog, Konami om MGS evt også lidt fra The Last Guardian... Men der skal jo også være noget til E3 ;) Så ville det være rart med en helt klar udmelding omkring hvad Sony gør for de som vil gå fra PS3 til PS4. Det lyder jo lidt underligt at spillene udgives både til PS3 og 4...

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 19:01

At man kan share og kigge på ens venner spiller betyder vel også, at der er cross-game chat?

At alle PS3 spil skulle ligge klar er ønsketænkning, men den bliver vel bagudkompatibel så vi kan spille de gamle BD?

BORING!
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 19:57
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

At man kan share og kigge på ens venner spiller betyder vel også, at der er cross-game chat?

At alle PS3 spil skulle ligge klar er ønsketænkning, men den bliver vel bagudkompatibel så vi kan spille de gamle BD?

Tror ikke du kan spille de gamle PS3 spil på skive, de er programmeret til cell processorren? Er ikke sikker. 
Nu er de lige pludseligt meget lang tid til E3 messen Smile
Til top

Besvar Besvar Side  <1 1314151617>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu