|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
Home er godt for dem som vil snakke sammen med andre om det der interessere dem = SPIL. Jeg kunne forestille mig at man i fremtiden ville kunne logge på og finde nye "venner" og spille med og snakke om at man lige har nakket en eller anden boss i et eller andet spil. Hvor mange af jer har rigtige venner i kan snakke nørde ting om? Altså snakke om final fantasy eller metal gear solid. Selvfølgelig er det ikke alle som interessere sig for at snakke om det, og det er da heller ikke alle som gider logge ind for at snakke om det men muligheden er der da. Det er da blevet nemmere og kunne finde nye venner eller mødes med nogen inden man skal spille sammen. Jeg vil så lige pointere at jeg ikke selv interessere mig for home men jeg kan da godt se formålet i det, det er lavet for at spillere kan samles. At du så kan købe tøj og lir til "lejligheden" er jo så bare sony's måde og skrabe lidt penge sammen på. |
||
![]() |
||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
|
Det godt nok super stenet det HOME. Det sjoveste ved hele "spillet" er at stå og danse til "Whole world in his hand..:" ... men det da vist også ca. det. Et af problemerne derinde er vist også at der er så mange useriøse mennesker, der går og kalder "pigerne" for "sluts" og, "fyrene" for "gays". En af de kvikkeste kommentars jeg hørte derinde var "This game needs weapons.." |
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
kan man egentlig bruge mic i home??
|
||
![]() |
||
kims2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2006 Status: Offline Point: 65 |
![]() |
|
Ja, det har været længe undervejs, og tror da heller ikke det er noget jeg kommer til at bruge. Mon ikke der med tiden bliver oprettet communities derinde for forskellige spil, så man kan møde folk der er interesseret i at spille online? Ps.: Prøv at sætte en enkelt komma eller punktum i dine indlæg, de er næsten umulige at læse. Kan godt være jeg lyder som en sur gammel stodder, men det er bare et godt råd ![]() |
||
![]() |
||
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
|
Ja. Når du har tilslutten dit headset, trykker du bare på R2, så kan alle i nærheden af dig høre dig, med mindre de muter dig. |
||
![]() |
||
Frossenfisk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
![]() |
|
Prøv lige at se den nederste video her, lyden er noget lav, så det er lidt svært at høre hvad der bliver sagt. |
||
![]() |
||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|
Erm hvor finder man installations filen HOME?
Har kigget overalt inkl. Store, men kan bare ikke finde noget som helst bortset fra en trailer og noget baggrundstema ![]() |
||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Eh .. underligt .. d: Det burde ligge oven over psn store =) |
||
![]() |
||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|
Jeg tror det første jeg gør i det nye år, er at anskaffe bedre læsebriller ![]() Takker, ikonet var der selvom jeg kan sværge den først kom efter jeg skrev mit indlæg ![]() |
||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||
![]() |
||
![]() |
|
haha jeg kender det godt, det er aldrig ens egen fejl/skyld men jeg synes nu at det er lidt irriterende at home ikonet har "overtaget" store ikonet, jeg er altid lidt for hurtigt på aftrækkeren og ender somregel i home i stedet for i store |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |