recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Playstation Plus, DOA 5 probl. m. download
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Playstation Plus, DOA 5 probl. m. download

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon, TC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Playstation Plus, DOA 5 probl. m. download
    Sendt: 14-Maj-2013 kl. 13:49
Er der andre her som oplever problemer med at hente DOA 5, som pt. er del af 'spilsamlingen' på PS Plus?

Efterhånden har jeg forsøgt 5-6 gange og hver gang, stopper den med at installere ved ca. 13%.

Jeg kan se på PSN's engelske forum, at andre her har oplevet problemet, og det at det her angiveligt er forårsaget af den måde ens ISP behandler downloads på eller opsætningen af routeren... Her er det så jeg undrer mig lidt. Jeg oplever ikke problemet med andre spil, demoer osv. på PS+ 

Der er ikke problemer med YouTube, Netflix eller Viaplay, eller for den sags skyld andre interwebs forbundne apparater i hytten. Det er _KUN_ DOA 5 der er problemer med. Jeg har f.eks. lige hentet Hitman Absolution på ca. 18gb uden problemer.

PSN har ingen decideret dansk support og en (PSN ansat?) bruger på det skandinaviske supportforum, sendte mig bare videre til den engelske tråd.

For det første, har jeg svært ved at se logikken i at én bestemt download giver problemer pga. en ISP eller routeropsætning. 

For det andet, finder jeg det ret kritisk, at Sony's support, består i at sende mig videre til et engelsk forum med beskrivelse af hvad jeg skal ændre i min router og at jeg skal slå min Firewall fra. Bevares - jeg kan sagtens følge med der, men man skal vel ikke være IT kyndig for at benytte sig af Playstation Plus, som man i øvrigt betaler for, så nu er jeg bare blevet tvær og trodsig Angry


(Edit: jeg fandt i øvrigt en adresse til en DK support, efter meget lang tids søgen på PSN - I dag har jeg så fået et svar tilbage på Engelsk (fra Nordisk Film) om at de har sendt min mail videre til deres engelske support... vorherre bevares)



Redigeret af Simon, TC - 14-Maj-2013 kl. 13:51
Tape Connection MKII
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu