|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
mattias.dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2006 Status: Offline Point: 63 |
![]() Sendt: 16-April-2008 kl. 12:58 |
|
Hey! Er det kun mig der synes at den nye PS Store er helt ude i hampen? Den er overdrevet langsom til at hente thumbnails til spillene og halvdelen af indholdet er fjernet eller flyttet et eller andet mystisk sted hen. Virkede fint inden opdatering til den nyeste version Og så et side spørgsmål: Hvor finder I FIFA08 demoen? Kunne hverken finde den på den gamle eller i den nye Store? // mattias |
||
![]() |
||
nfspower ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
|
Jeg fik 2.3 opdatering i går, og det gik det lidt galt med store delen ja. Den er blevet sygeligt langsom nu, og det tager en krig at finde noget derinde nu, men mon ikke de retter det hurtigst muligt ? :)
|
||
Jeg er ikke kommet længere end ideen til et HTPC !
|
||
![]() |
||
jobs ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Status: Offline Point: 182 |
![]() |
|
SCEE explains slow image loading on PS StorePosted on April 16th, 2008 at 05:33 EDT
Sony has said that the slow speeds of thumbnail graphic downloads on the new PlayStation Store are down to demand. "We are aware that many of you have experienced delays whilst the PS Store's thumbnail icons are being downloaded," community team leader Lestrade wrote on the official PS3 forum. "This is a temporary consequence of a new system implementation and high global traffic levels, and will be resolved within the next few days." The redesigned store launched yesterday and no longer runs in the console's web browser. You will need firmware 2.30 to access it, so head off to that System Update screen and put the kettle on. In addition to the fancy new Store, this week will also bring with it the Metal Gear Online beta, which goes live tomorrow, a new Warhawk expansion and a patch for Lair that adds analogue controls.
Kilde: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=132445 Redigeret af jobs - 16-April-2008 kl. 13:36 |
||
![]() |
||
Jonfer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() |
|
uuh den nyhed kan jeg godt li.... skal da helt sikkert prøve Metal Gear Online beta weeee
![]() men ja den er godt nok sløv med thumbnail's lige pt mht fifa08 euro demo'en, så hentede jeg den igår.. kan så ikk huske hvor, men var vel bare inden under sports ?!? Redigeret af Jonfer - 16-April-2008 kl. 14:14 |
||
![]() |
||
Zola25 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
![]() |
|
Ja det er meget langsomt, men du kan se teksten tilhørende den maglende thumbnail i venstre side af menuen. Det er der med det samme så man behøver ikke, at vente... men det er irriterende. Håber ovenstående beretning viser sig, at være rigtig |
||
Samsung UE55JS8005 (KEF T201/5.1)
BenQ W5000 Denon AVR 1911 Oppo BDP-103 B&W 684 + HTM62 + Dali Basis 100 Sub. (7.1) Playstation 4 Zaptor |
||
![]() |
||
mattias.dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2006 Status: Offline Point: 63 |
![]() |
|
Der ligger ingen FIFA08 under Sports hos mig - det der kommer tættest på er Euro08 |
||
![]() |
||
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
|
Fifa 2008 Har ikke været der længe.
|
||
![]() |
||
jobs ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Status: Offline Point: 182 |
![]() |
|
Han skriver også fifs08 EURO demo'en ;) |
||
![]() |
||
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
|
Ja det er 2 foskelige spil. Engang var der en demo af Fifa 2008. den er der ikke mere. Nu er der en demo af Euro 2008 og sådan har det været længe
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Læste da i forrige uge, at der var en der havde hentet det til sin nye PS3 - derfor det ikke givet nogen mening... Og ja, ser nu at han skriver Euro, men hæftede mig kun ved FIFA - og Euro08 er da vist UEFA, ikke FIFA? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er den samme spiludgiver der udgiver begge spil. Electronic arts.
I Spillet Fifa 2008, er der også landshold med, men der er ikke nogen færdige lavede turneringer så som Europa mesterskaberne i fodbold som starter her til sommer. Der imod er der tuneringer for alle de foskelige landes ligaer Premier league, Primera division, super ligaen OSV... (man kan sagtens selv lave sine egne turneringer, hvis man vil bruge landshold så der er ikke noget problem ) Spillet UEFA EURO 2008 fokuserer på de kommende europa mesterskaber, så her turneringerne lavet på den måde. Selve spillene minder utroligt meget om hindanden. Jeg har kun Fifa 2008, men har prøvet demoen af Euro 2008, og der er ikke meget forskel umiddelbart, en lille smule skulle der vidst være jeg er ikke helt klar over hvad. Men umiddelbart, er det vidst bare et smart trick Fra Electronic Arts, at sælge et nyt spil hvergang der starter en ny tunering. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak for feedback - så prøver jeg demoen af UEFA Euro 2008 istedetfor |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |