recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Playstation Store
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPlaystation Store

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2008
Status: Offline
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2008 kl. 16:35
Og naturligvis så har SCEE igen bevist at de uden tvivl er den mest inkompetente gren af Sony.

Midlertidige serverproblemer er naturligvis tilgiveligt, men navigationen i shoppen er yderst ringe i forhold til den nye version amerikanerne fik, og der mangler også en eller to nye smarte features.
Intet selvstændigt link til en demo sektion - man skal ind og rode under "All Games".
Ingen alfabetisk sortering af indhold.
Ingen video/screenshot preview funktion på spil mv. (jeg havde glædet mig til den efter at have set præsentationsvideoen for en uges tid siden).

Der er flere end bare mig på det europæiske PS3 forum der mildest talt ikke er helt tilfredse med at vi europæiske PS3 ejere igen får et dårligere produkt end andre regioner.
Dyrere hardware. Færre versioner af hardwaren. Som regel senere spiludgivelser. Mindre indhold i shoppen. Og så nu en opdatering af shoppen der i noget så "simpelt" som design, halter bagefter det de har fået på den anden side af Atlanten.
Til top
Jonfer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2008 kl. 17:16
beklager mattias.dk, troede du tænkte på euro08 da fifa08 er en lidt ældre udgivelse efterhånden, men hent da euro 08 istedet. af en demo at være er de 2 spil fuldstændig identiske.

helt enig Miths, møg irriterende at der ikke er en seperat sektion med demo'er, det går virkelig os mig på at man skal ind og rode under all games som du siger, men mon ikke at det kommer i en evt update af firmware næstegang ? selvom de selvfølgelig burde have inkluderede det allerede nu. det skaber jo meget større overblik !
en sektion med betalings "materiale" ville os være nice.  så man slipper for det under søgning på demo'er
Til top
jobs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Juli-2007
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2008 kl. 09:00

Det er underligt at de ikke selv kunne se at det er uhensigtsmæssig ikke og have en seperat demo sektion.

Hvorfor er det at sådanne logiske ting altid kommer i efterfølgende patches.

Til top
andefeldt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2008 kl. 10:54
Fifa 08 demoen kan hentes fra den amerikanske Playstation Store (der hentede jeg i hvert fald min). Her ligger den under Sport 

Anders
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu